KKD Play-offs 2026

Wie speelt er komend seizoen in de Eredivisie?

• Nr 16 Eredivisie

Stemmen: 2 33,3%
  • Willem II

Stemmen: 1 16,7%
  • De Graafschap

Stemmen: 1 16,7%
  • Almere City

Stemmen: 0 0,0%
  • RKC Waalwijk

• Roda JC

• FC Den Bosch

• Vitesse

Stemmen: 2 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    6

Joost

Well-known member
Wat een anti climax. Ik vond de arbitrage al de hele wedstrijd wel erg makkelijk vrije trappen voor RKC geven maar die zes minuten extra sloegen echt helemaal nergens op. En m dan ook nog in de 90+7 tegen krijgen… 😔

gevegt

Well-known member
Wat een anti climax. Ik vond de arbitrage al de hele wedstrijd wel erg makkelijk vrije trappen voor RKC geven maar die zes minuten extra sloegen echt helemaal nergens op. En m dan ook nog in de 90+7 tegen krijgen… 😔
Tja, soms zit het ook in een uitwedstrijd tegen.

JMD

Well-known member
Duitsers op zijn Duits pakken altijd leuk… en Joost die losgaat op de arbitrage als Roda niet wint begint ook wel standaard te worden ;)

Joost

Well-known member
Duitsers op zijn Duits pakken altijd leuk… en Joost die losgaat op de arbitrage als Roda niet wint begint ook wel standaard te worden ;)
Het was zo opvallend hoe makkelijk RKC ze kreeg en wij niet dat ik op een gegeven moment ben gaan kijken. We kregen pas in de 67e minuut de eerste vrije trap mee. Dat is toch ongeloofwaardig?

Maar ik wil ook best zeggen dat we in dat laatste half uur geen enkele kans hebben gecreeerd in de omschakeling.

Maar dat doet er niets aan af dat zes minuten extra belachelijk veel was.

Bovenaan