Jupiler Speelronde 16

zwammy

Well-known member
Die smith brown is de allerslechtste speler die ooit heeft gevoetbald. Die zou bij mijn oude amateurclub nog uit het G elftal getrapt worden. Ik weet niet wie die scouting bij City doet maar die zou best ontslagen kunnen worden.
 

almere036

Member
Die smith brown is de allerslechtste speler die ooit heeft gevoetbald. Die zou bij mijn oude amateurclub nog uit het G elftal getrapt worden. Ik weet niet wie die scouting bij City doet maar die zou best ontslagen kunnen worden.

kan een leuk potje worden volgend week, ondanks dat we veel spelers missen. Zal sowieso geen gelijkspel worden, aangezien De Gier vol voor de overwinning wilt gaan ivm de periode. Die durft ook wel met 4/5 aanvallers te spelen als het na 75 minuten nog 0-0 staat.
 

zwammy

Well-known member
Als het net zo leuk als gisteren word ben ik toch heel blij met mijn meerjaarlijkse kaart
 

Joost

Well-known member
Ik betwijfel of er daadwerkelijk 4.239 zaten/stonden.

Of het aantal klopt is altijd maar de vraag maar in dit geval was het wel hoger dan normaliter wordt doorgegeven. Met de combinatie van maandagavond en temperatuur verwacht je eerder dat het aantal zakt.
 

Maasveld

Well-known member
Of het aantal klopt is altijd maar de vraag maar in dit geval was het wel hoger dan normaliter wordt doorgegeven. Met de combinatie van maandagavond en temperatuur verwacht je eerder dat het aantal zakt.
We hadden wel een actie dat iedere seizoenskaarthouder iemand gratis mee kon nemen.
 
Bovenaan