Jupiler Speelronde 16

Bernardo

Well-known member
Maandag:

Dordrecht - Jong Ajax
NAC - Helmond
Emmen - MVV
Fortuna - Eindhoven
Den Bosch - Achilles
VVV - RKC
Graafschap - Volendam
Telstar - Cambuur
Jong Utrecht - Almere
Jong PSV - Oss

Game on:duim:
 

Joost

Well-known member
Utrecht kan de puntjes ook wel gebruiken dus die zullen wat eerste elftalspelers mee laten doen.
 

SanMark.

Well-known member
Deze maar even in het juiste topic plaatsten.

Ik vermoed dat jong Ajax morgen op volle sterkte zal aantreden. Van beek heeft 24 minuten gevoetbald en de rest van jong Ajax nog minder of helemaal niets.

Het zal mij benieuwen of ze nu ook eens een uitwedstrijd kunnen winnen en domineren
 

Batigoal

Well-known member
Deze maar even in het juiste topic plaatsten.

Ik vermoed dat jong Ajax morgen op volle sterkte zal aantreden. Van beek heeft 24 minuten gevoetbald en de rest van jong Ajax nog minder of helemaal niets.

Het zal mij benieuwen of ze nu ook eens een uitwedstrijd kunnen winnen en domineren

Ja, dat is knap lullig voor FC Dordrecht inderdaad.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht speelt hoogstwaarschijnlijk met dezelfde elf als afgelopen vrijdag. Kramer is weliswaar terug na een schorsing, maar hij wordt niet in de basiself verwacht.
 

SanMark.

Well-known member
Deze maar even in het juiste topic plaatsten.

Ik vermoed dat jong Ajax morgen op volle sterkte zal aantreden. Van beek heeft 24 minuten gevoetbald en de rest van jong Ajax nog minder of helemaal niets.

Het zal mij benieuwen of ze nu ook eens een uitwedstrijd kunnen winnen en domineren

En de opstelling.

Basiself #JongAjax tegen Dordrecht: Krul, Zeefuik, de Ligt, Riedewald, Dankerlui, Eiting, Cerny, Nouri, Cassierra, de Jong, Clement. #dorjaj
 

Unregistere

Well-known member
Dordt stelt daar Coremans; Van Wermeskerken, Amevor, De Nooijer, Statia; Vleugels, Van Haaren, Chacon; Dani?ls, Thomas, Da Cruz
 

Joost

Well-known member
En de opstelling.

Basiself #JongAjax tegen Dordrecht: Krul, Zeefuik, de Ligt, Riedewald, Dankerlui, Eiting, Cerny, Nouri, Cassierra, de Jong, Clement. #dorjaj

Had Waan helemaal gelijk. 7 van deze spelers stonden tegen Panathinaikos bij het laatste fluitsignaal op het veld. En bij de andere vier zit Champions League ervaring en WK kwartfinale ervaring.
 
Bovenaan