Jupiler League: Speelronde11

Joost

Well-known member
De verslaggever van L1 was in de pauze eens gaan navragen waarom Jong Ajax den strafschop kreeg. Zowel wissels van Fortuna als de trainersstaf had geen flauw benul.
 

De Groene Scout

Well-known member
De spanning komt weer meer terug aan de kop. Volendam en Sparta verliezen en Eindhoven en Go Ahead pakken de volle winst en sluiten aan.
 

zwammy

Well-known member
Brands laat nog even zien dat hij gewoon in de basis moet staan. Bouw dat team gewoon om Ars en Brands heen, zo moeilijk is het allemaal niet.

Goed, iedereen was goed vandaag al wil ik Jelle wel weer een compliment geven. Die is weer op de goede weg naar degelijkheid toe
 

Abubakari

Well-known member
Ja, dat zou PES5 wel willen, eindelijk niet meer telkens op de bek in Leeuwarden.
Nog even zo doorgaan, dan speelt Heerenveen in de Jupiter League, ben je er ook vanaf.

Ik ga er wederom niet bij zijn.

Sowieso fuck die jong elftallen.

Haha, prutsers. 3-0 verliezen van Jong Ajax en dan nog goed wegkomen ook.:D

Sowieso, fuck die veredelde amateurs uit Sittard. Hup FC Limburg!
 

hipp00

New member
Volendam vind ik wel verrassend, die dip heeft zich niet echt aangekondigd. Hele sterke ploeg.

Eerste half uur kwam Volendam er in Breda niet aan te pas. Daarna viel de rode kaart voor Naah en werd het (terecht maar geflateerd) 1-4. Pas bij 10 tegen 11 liet Volendam zien over een goed voetballende ploeg te bezitten en konden ze het ook goed uitspelen (wat ook een kwaliteit is). Volendam heeft weliswaar een sterke, maar veel minder brede selectie dan GAE, Sparta, VVV en/of NAC.
Top-5 zie ik ze wel worden, maar ze zijn in mijn ogen geen echte kampioenskandidaat.
 

Maasveld

Well-known member
Als er 1 ploeg is die een smalle selectie heeft is het VVV wel. Wij hebben 14 spelers, de rest is opvulling.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, dat zou PES5 wel willen, eindelijk niet meer telkens op de bek in Leeuwarden.
Nog even zo doorgaan, dan speelt Heerenveen in de Jupiter League, ben je er ook vanaf.



Haha, prutsers. 3-0 verliezen van Jong Ajax en dan nog goed wegkomen ook.:D

Sowieso, fuck die veredelde amateurs uit Sittard. Hup FC Limburg!

Hattrick van Sam Hendriks. :duim:
 

de waan

Well-known member
Die penalty die NAC kreeg was wel hilarisch hoor. Dat was wel ongeveer de slechtste schwalbe ooit.
 

de waan

Well-known member
Komt iemand hier wel eens bij Helmond? Daar zit op het oog nooit meer dan 1000 man, terwijl de offici?le aantallen altijd tussen de 2 en 3000 zitten.
 

zwammy

Well-known member
Ja, samen met die vrije trap die Sparta kreeg. Die was ook wel knap uitgevoerd. Jammer want de scheids was op zich helemaal niet verkeerd voor zo'n onbekende.
 

de waan

Well-known member
Ik zat met anderhalf oog te kijken, die van Sparta was me even ontgaan.

Lijkt me trouwens duidelijk dat NAC gewoon kampioen wordt.
 

Janssen

Well-known member
Komt iemand hier wel eens bij Helmond? Daar zit op het oog nooit meer dan 1000 man, terwijl de offici?le aantallen altijd tussen de 2 en 3000 zitten.

Dit seizoen al geweest. Meer uitfans dan thuisfans toen. Klopt inderdaad niks van.
 
Bovenaan