Jupiler League: speelronde 7

Janssen

Well-known member
Vrijdag 18 september 20:00
Almere City FC - MVV Maastricht
FC Dordrecht - VVV-Venlo
FC Oss - FC Eindhoven
Go Ahead Eagles - Jong Ajax
Helmond Sport - FC Volendam
Jong PSV - Sparta Rotterdam
NAC Breda - FC Emmen
Telstar - Fortuna Sittard

Zondag 20 september 14:30
Achilles'29 - FC Den Bosch

Makkie, 6-0.
 

zwammy

Well-known member
Neem af en toe iemand mee. Vrijdag gaat ons vader mee. Dan vind ik het vrij schandalig dat ik daar 17 euro voor moet aftikken.
 

zwammy

Well-known member
Ja maar dan moet je vervolgens naar dat voetbal kijken.

Blijf je toch in de bus zitten zuipen. Is vaker gezellig dan het voetbal.

Ik ben een paar jaar geleden met Eindhoven mee naar Veendam geweest, konden ze periodekampioen worden. Dan ben je dus 3 uur volle bak aan het zuipen in die bus en dan anderhalf uur niets dan kou. Oh, wat een drama is dat dan zeg.
 

Janssen

Well-known member
Ja dat is altijd een optie maar ik krijg aan moeders de vrouw nooit goed uitlegd waarom ik knetterlam terugkom van een potje voetbal.
 

zwammy

Well-known member
Neemt r maar een keer mee, dan begrijpt ze het volkomen.

Alleen begrijpt ze dan niet meer waarom je gaat :)
 

zwammy

Well-known member
Emmen neemt er 0 mee. Dat is dan wel een voordeel, hoeven we niet bang te zijn dat ze daarvan vleugels krijgen.
 

Joost

Well-known member
Emmen neemt er 0 mee. Dat is dan wel een voordeel, hoeven we niet bang te zijn dat ze daarvan vleugels krijgen.
Nul? Vorig jaar waren er nog acht mee naar Fortuna. Bij Roda was er ook een bus ondanks dat ze een week later weer zouden komen in de nacompetitie.
 

zwammy

Well-known member
11 aanmeldingen dus de bus rijdt niet. Volgens mij is het gewoon eigen vervoer maar dat zal te duur zijn aan brandstof denk ik.
 

Janssen

Well-known member
Janssen wat denk je er van zal Fortuna 1 op de 3 uit wedstrijden winnen van Telstar ?

Tot nu toe 7 punten uit 3 uitwedstrijden (Den Bosch, Helmond en Almere) dus het zou zomaar kunnen.

Of niet en dan wordt het gewoon 5-0 want een tussenweg is er dit seizoen niet.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht vanavond tegen VVV vermoedelijk met dezelfde elf als tegen Fortuna Sittard. Dus weer zonder Roorda. Ben benieuwd wat ze kunnen, VVV is een lastige tegenstander.
 

Miramar

Well-known member
Enkele belangrijke potjes

Jong PSV 0-3 achter tegen Sparta. NAC 1-2 achter tegen Emmen. FC Volendam 0-2 voor tegen Helmond. FC Eindhoven 0-2 voor tegen OSS
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan