Jupiler League: Speelronde 32

almere036

Member
Zie net dat programma van Sittard en NEC. Sittard is toch gewoon al kampioen, Eagles uit is hun lastigste potje.

Lang geleden dat we zo zijn weggetikt in eigen huis. Denk paar jaar terug toen Jong Ajax langs kwam met Nouri, Zivkovic, De Jong, De Ligt, Cerny etc.
 

Forza AZ

Well-known member
NEC heeft wel een iets lastiger programma inderdaad, maar toch niet zoveel lastiger dat 1 punt niet ingehaald zou kunnen worden ten opzichte van Fortuna Sittard.
 

Abubakari

Well-known member
Zie net dat programma van Sittard en NEC. Sittard is toch gewoon al kampioen, Eagles uit is hun lastigste potje.

Zelfs in de eredivisie valt er niks te zeggen over de laatste rondes, blijken makjes ook vaak zat opeens geheide uitglijders. Laat staan in de nog veel onvoorspelbaardere eerste divisie.
 

Batigoal

Well-known member
Zou toch leuk zijn als Fortuna Sittard het redt en kampioen wordt.

Laat NEC dan maar promoveren via de playoffs langs FC Twente/Roda JC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens. Fortuna Sittard promoveren is toch iets leuker dan NEC. Die het ook wel kan lukken via de playoffs.
 

JMD

Well-known member
Eens. Fortuna Sittard promoveren is toch iets leuker dan NEC. Die het ook wel kan lukken via de playoffs.

Jup. Alhoewel het ook mooi is als Fortuna Roda eruit kegelt. Maar Roda kennende zullen die dan wel weer in de 93e minuut ineens alsnog zich redden.
 

Janssen

Well-known member
Waarom doe je hier dan anders voor dan daar ?

Omdat het aantal zwakzinnigen daar zowaar nog hoger is dan hier. Kun je moeilijk mee discussieren.

Overigens heb ik nog steeds niet het gevoel van dat wij gaan promoveren. Ik zie NEC kampioen worden en in de playoffs redden wij het gewoon niet.
 

Batigoal

Well-known member
Jup. Alhoewel het ook mooi is als Fortuna Roda eruit kegelt. Maar Roda kennende zullen die dan wel weer in de 93e minuut ineens alsnog zich redden.

Je bedoelt vast in de 97e minuut een eigen goal uit een voorzet van een speler die buitenspel stond en er al met rood af had gemoeten.
 

Abubakari

Well-known member
Of Rosheuvel die opeens weet te scoren met een leeg doel voor zich.

Twente er uit, Fortuna er in. Een wissel waar ik vrede mee zou hebben. Van mij mogen Roda, Sparta en NAC wel blijven. NEC kan nog wel een jaartje in de Juup blijven, die mis ik niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vooral de wissel FC Twente Fortuna Sittard is essentieel. Verder zou ik het leuk vinden als Sparta en NAC in de eredivisie blijven.
 

Forza AZ

Well-known member
Van mij mag Telstar ook wel promoveren. Voegen qua omvang van de club misschien niet veel toe aan de Eredivisie, maar een echte derby erbij voor AZ is wel aardig.
 

Janssen

Well-known member
Het schandalig slechte veld in Almere heeft Dianessy een gescheurde kruisband opgeleverd. Die is er een maandje of 9 uit.
 

almere036

Member
Het schandalig slechte veld in Almere heeft Dianessy een gescheurde kruisband opgeleverd. Die is er een maandje of 9 uit.

We staan op de 5e plek qua velden in de JL, zal reuze meevallen dus. Maakt een sprong en komt verkeerd neer, kan overal gebeuren.
 

Janssen

Well-known member
Makkelijke overwinning. Wel weer twee man geblesseerd eraf tegen de tokkies uit Helmond.
 

almere036

Member
'Vrij vervoer' om vervolgens als vee behandeld te worden. Altijd leuk, uitwedstrijden in de Juup.

Ohja, Almere heeft ook nog gewonnen.
 
Bovenaan