Jupiler League: speelronde 3

SanMark.

Well-known member
Vrijdag een volledig programma in de Juup.

Hoe staan de teams ervoor in dit interland weekend.

Fortuna mist Schuurs zijn er nog andere teams die spelers door interland verplichtingen missen ?

Bernardo

Well-known member
Voordeel van geen interlands, wel meer wedstrijden LIVE.

Vrijdag komen NEC - Eindhoven en 2 jongs teams tegen elkaar live.
Zaterdag RKC - Graafschap live.
Zondag Volendam - Cambuur live.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou naar een tuinfeestje gaan. Het gaat toch niet zo mooi weer worden, dus dan maar lekker RKC - De Graafschap kijken.

Janssen

Well-known member
We zouden de verjaardag van mijn zoontje vieren maar dat gaat dus mooi niet door, tenzij ik een groot scherm kan regelen.

Makanaky

Well-known member
Geen Emmen op het grote scherm, ze maken zichzelf nu wel tot??l belachelijk daar bij FOX.

Pascallovic

Well-known member
Komen we er eindelijk achter wat de JL echt waard is aan televisiegelden. Ben benieuwd of Telstar die 2.5 ton mag houden.

zwammy

Well-known member
Nee hoor. Want Roda- Utrecht kijk ik ook niet live, sterker nog. Feyenoord-Ajax kijk ik ook niet live.

Max

Administrator
Forumleiding
Nee hoor. Want Roda- Utrecht kijk ik ook niet live, sterker nog. Feyenoord-Ajax kijk ik ook niet live.

Je hebt de Jamels, PES5's en JMD's die veel voetbal kijken, maar de massa die kijkt vooral naar zijn eigen club.

zwammy

Well-known member
Blijkbaar moet ik ook naar RKC op televisie kijken. Dan heb je toch geen leven zeg, hou toch op.

zwammy

Well-known member
Ja, en dan doorschakelen naar de avondwedstrijd Staphorst- Schubbekutteveen omdat ik anders moet afstemmen op CAR-Congo. Mijn vrouw ziet me het al opzetten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schakelprogramma'tje is altijd wel leuk, maar 90 minuten lang een Jupiler League wedstrijd kijken dat gaat mij ook te ver.

Bovenaan