Jupiler League: speelronde 3

zwammy

Well-known member
Zolang de priester niet komt vertellen dat het voor de heer is laat ik hem in de broek zitten. Hooguit met Carnaval bij de buurvrouw naar binnen maar meer ook niet.

zwammy

Well-known member
:duim:

Trouwens wel goed dat ik geen zonen heb want dan was hij natuurlijk allang langs geweest.

Unregistere

Well-known member
Bij Dordt debuteert Nick Wolters vanavond onder de lat. Hij is nu aan de beurt in het rotatiesysteem.

Verder waarschijnlijk direct een basisplaats voor Calcan op de flank en dan zou Lima Duarte Lopes weer reserve worden.

Bernardo

Well-known member
Op last van de gemeente is de wedstrijd Volendam - Cambuur vervroegd naar half 1. Welkom in Nederland!

Janssen

Well-known member
9 maanden eruit met een kruisbandblessure om precies te zijn.

Verder is Heerings ziek (die had Schuurs moeten vervangen) dus zal Essers waarschijnlijk centraal achterin spelen.

almere036

Member
Wij missen Walian(Jong Indonesi?) en Kvida(Jong Tsjechi?) en verder zijn Macdonald, Vet en Hammouti geblesseerd. Van der Heijden is gister na 12:00 overgeschreven, dus niet speelgerechtigd.

Geen van allen (nog) een basisspeler, maar dat is toch wel een flink deel van je bank haha. Geen idee wat ik kan verwachten vanavond. Sittard is iets verder, maar missen wel 2 belangrijke(toch?) spelers.

Verwachte opstelling:

Kramer; V. Buuren, Mirani, Mac-intosch, Owusu; Salasiwa, Overtoom, Rijsdijk/Telfer; Vaarnold, Brands, Hoefdraad

Bovenaan