Jupiler League Speelronde 3 en 4

Maasveld

Well-known member
Wij hebben West Ham. Ze verhuren hun jongens met potentie nog altijd liever aan League One clubs, dus ik ben benieuwd waar wij mee worden opgescheept. Als we ?berhaupt al iets krijgen. Vooral van VVV snap ik niet waarom ze niet meer moeite doen om zo iets in Duitsland voor elkaar te krijgen. We hebben notabene een Duitse business-club. Er is vorig jaar kortstondig gesproken met Gladbach, maar daar is verder niets uitgekomen geloof ik.

Batigoal

Well-known member
Wij hebben West Ham. Ze verhuren hun jongens met potentie nog altijd liever aan League One clubs, dus ik ben benieuwd waar wij mee worden opgescheept. Als we ?berhaupt al iets krijgen. Vooral van VVV snap ik niet waarom ze niet meer moeite doen om zo iets in Duitsland voor elkaar te krijgen. We hebben notabene een Duitse business-club. Er is vorig jaar kortstondig gesproken met Gladbach, maar daar is verder niets uitgekomen geloof ik.

Dat zou inderdaad een verstandige zet zijn. Zoals dat voor meer Brabantse en Limburgse clubs aantrekkelijk is. NAC zou bijvoorbeeld kunnen proberen meer richting Anderlecht te trekken (of een Belgisch Brabantse club dichterbij). MVV heeft de laatste jaren goeie spelers aangetrokken van Genk. Is logischer vanwege de afstand (en dus binding) en ik denk dat je dan meer kans maakt op betere spelers dan de 3e of 4e club in rij zijn die met een Engelse grootmacht een samenwerking aan gaat.

zwammy

Well-known member
Hmmm, halve finale van het tennis gehaald en die is vanavond om 21.45. Dus ons pap gaat vanavond eens kijken. Kan ik de eerste helft eens rustig thuis bekijken.

Unregistere

Well-known member
Vermoedelijke elf van Dordt tegen Cambuur vanavond:

Coremans; Van Wermeskerken, Alkan, Amevor, De Nooijer; Kramer, Van Haaren, Pisas; Da Cruz, Arias, Dani?ls

Thompson lijkt dus buiten de boot te vallen, Van Haaren debuteert, Da Cruz voor het eerst in de basis en ook Boogers naar de bank.

almere036

Member
Slecht slecht slecht. Gelukkig is Almere nog slechter.

Scheids overtreft beide teams, man man man. Die gaat nooit het hoogste niveau halen als je hiervoor rood gaat geven. Mafkees

Nja, als je voor Sittard bent issie prima. Sittard had al 2x rood moeten hebben....

Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Jupiler League Speelronde 3 en 4

Speler van ons krijgt geel terwijl hij de bal heeft en een aanval opzet. Oke dan.

almere036

Member
hahaha en Almere wel weer rood geven. Wat een debiel die Gerrets. Laatste potje in het betaald voetbal voor hem voorlopig mag ik hopen. jezus man.

Bovenaan