Jupiler League Speelronde 24

Unregistere

Well-known member
Ongelooflijk, FC Dordrecht weer gewonnen. Zou wat zijn als ze de periode pakken met dit elftal. Al kan ik me dat voorlopig nog niet voorstellen.
 

Janssen

Well-known member
Enkele wijzigingen in het elftal maar de jongens die er ?cht uit moeten blijven staan. Oliseh wil zo graag verliezen dat het nu echt een genante vertoning begint te worden.
 

RickPSV

Active member
Valt me nu pas op dat dat trainingsveld van AZ een overdekt uitvakje heeft bij de rechter goal.
 

RickPSV

Active member
Klopt. Maar verder nemen we de JL super serieus.

5 jaar geleden toen je nog voldoende supporters bij (bijna) elke club zag zitten vond ik het nog wel leuk. In 2015 was het Jan Louwers stadion soms zelfs uitverkocht, en nu zitten er hooguit 200/500 man.
 

Abubakari

Well-known member
Zo te lezen staat Fortuna weer achter?

Ah, 2-0 tegen Jong Az, die staan tweede van onder. Maar het ligt natuurlijk aan Vlaar dat Fortuna verliest.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Valt me nu pas op dat dat trainingsveld van AZ een overdekt uitvakje heeft bij de rechter goal.

Dat is dan sinds kort, want tegen Cambuur (15 januari) was het nog niet overdekt. Sindsdien ben ik er niet meer geweest, maar in de samenvatting van vorige week tegen Oss zag ik ook nog geen overdekt "uitvak".
 

RickPSV

Active member
Dat is dan sinds kort, want tegen Cambuur (15 januari) was het nog niet overdekt. Sindsdien ben ik er niet meer geweest, maar in de samenvatting van vorige week tegen Oss zag ik ook nog geen overdekt "uitvak".

Ja dit dingetje: (op klikken om uit te vergroten)
uitvak.jpg
 
Bovenaan