Jupiler League Speelronde 24

Bernardo

Well-known member
Tot mijn verbazing zie ik dat speelronde vandaag al begint.

Donderdag:

NEC - Jong PSV

Vrijdag:

Cambuur-MVV
Dordrecht - Helmond
Go Ahead - Emmen
Den Bosch - Eindhoven
Graafschap - Volendam
Telstar - Jong Ajax
Oss-Almere
Jong Utrecht - RKC

Maandag:
Jong AZ - Fortuna
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 24

Speelronde 24

Als het goed is valt er pas neerslag als ik in Spanje ben geland. Niet dat het daar heel warm zal zijn, maar iig niet zo guur.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht heeft nog even een transfervrije speler binnen kunnen hengelen. Yahya Boumediene (27), een rappe vleugelspeler uit Belgi? die tot voor kort in Peru voetbalde. Hij zit vermoedelijk al bij de wedstrijdselectie tegen Helmond Sport vanavond.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mooi dat Telstar kort voor tijd de 3-3 nog maakt.
De Graafschap blijft winnen en kruipt omhoog.
In Dordrechts zijn ze later begonnen, mar staan ze wel op 2-1 voorsprong. Die gaan voor de periode.
Mocht Jong Utrecht een par meneren uit de 1e groep lenen? Die winnen ineens een keer dik.
 

Forza AZ

Well-known member
Mocht Jong Utrecht een par meneren uit de 1e groep lenen? Die winnen ineens een keer dik.
Nee, geen spelers uit het eerste elftal:
Menno Heus
Bart Sinteur
Ruben Hoogenhout
Robin Zwartjens
Tufan ?zbozkurt
Karim Loukili
Anouar Kali
Shayne Pattynama
Mohamed Mallahi
Jeredy Hilterman
Sylla Sow
 

Mommiej

Well-known member
Alleen Kali die weer ritme op moet doen dus

Overigens lekker gekeept van die Alblas bij de 1-0 van Telstar
 

almere036

Member
5-1 verliezen van Oss, tja. Als je zo gaat verdedigen, gaat het een lang seizoen worden. Telkens 2 of 3 man van Oss vrij, maar nee joh, lekker 433 blijven spelen, ook al wordt het middenveld overlopen. Typisch Nederlands.

Je was tot de 4-1 dan misschien de betere, tot de 55e minuut een stuk of 6-7 grote kansen gehad, maar als je die niet afmaakt en zo gaat verdedigen.. Ik denk dat Jong Almere vanavond nog had gewonnen van het eerste.
 

Batigoal

Well-known member
Die Novakovich is trouwens wel een prima speler. Ik kan me zo voorstellen dat er volgend jaar een ploeg uit rechterrijtje Eredivisie hem probeert te huren.
 
Bovenaan