Jupiler League speelronde 24

zwammy

Well-known member
Gewoon een lastige uitwedstrijd, ze staan niet voor niets zonder puntvrtlies bovenaan in de periodestand. Gewoon een maatje te groot voor NAC. Kan gebeuren toch.:duim:

NAC kan dat inderdaad gebeuren. Net als van Waalwijk verliezen, dat kan ook NAC gebeuren.

Hup Sparta! :hsv:

Ja sorry, hij was zo makkelijk, alleen Naah had die gemist

Dan ben je toch een enorme pislul zonder werk als je deze site aan het bouwen bent?

Je hoeft hem maar 1x te bouwen, daarna is het gewoon een jaar of 30 laten streamen.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb meer Feyenoord bekenden, die hou ik af en toe op de hoogte van het begrip tijd.
 

Unregistere

Well-known member
Gaat niet goed in Den Bosch. De lichtmasten begeven het stuk voor stuk. Wedstrijd tegen Sparta dus nog niet begonnen.
 
Wedstrijd is afgelast inmiddels. Zal op een later tijdstip worden gespeeld.

Woensdag is FC Den Bosch-VVSB al, dus a.s. maandag valt af. Dus zal wel zondag ofzo worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Topper! Zei ik bij Telstar al. Die kan echt wel mee in de eredivisie.
 

Maasveld

Well-known member
VVV tegen een sterke tegenstander, dus winst.

Gelukkig alleen op papier. Het was echt heel erg matig aan Volendamse zijde. Ze misten ook een half basiselftal schijnbaar.

Prima overwinning wel verder. Vrijwel niets weggegeven, vrij aardig gevoetbald. En een geweldige spits.

Mooi figuur overigens die Jeroen Verhoeven. Die pens kan eigenlijk echt niet, maar het is echt een uitstekende keeper, vooral voor de Jupiler League. Je ziet hem ook echt genieten op zijn oude dag.
 
Bovenaan