Jupiler League speelronde 24

zwammy

Well-known member
Nou, Dijkhuizen vond het geen wanprestatie want er werd gestreden en 5 goede kansen verneukt. Hoef je dus ook niet meer serieus te nemen.
 

DeftonesJP

New member
Nou, Dijkhuizen vond het geen wanprestatie want er werd gestreden en 5 goede kansen verneukt. Hoef je dus ook niet meer serieus te nemen.

Die man valt wel aardig door de mand he? Eerst dat fiasco in Engeland en nu bij NAC. Vreemd genoeg kwam hij bij Excelsior altijd wel goed over. Het kan verkeren.
 

zwammy

Well-known member
Nou, hij kan er niet zozeer iets aan doen dat de primadonna's verliezen van een elftal van 1.70 gemiddeld. Maar het was een stuk beter geweest als hij gewoon verteld dat het een stel lamkutten zijn die een wanprestatie geleverd hebben en wanneer het zo door gaat hij er een stel de selectie uitflikkert. Dat had me wat meer vertrouwen gegeven als dit gezever.
 

de waan

Well-known member
de Boer wilde niet in de Arena omdat daar zaterdag en dinsdag gespeeld worden en de Toekomst was te klein voor het aantal NAC supporters.

Aan de lange zijde tegenover de hoofdtribune heb ik nog nooit iemand zien zitten. Was ook vast wel voldoende plek voor alle NAC'ers.
 

zwammy

Well-known member
Aan de lange zijde tegenover de hoofdtribune heb ik nog nooit iemand zien zitten. Was ook vast wel voldoende plek voor alle NAC'ers.

NAC moest in het uitvak, en daar kunnen maar 71 man in en daar was NAC het niet mee eens. Vandaar dus.

Wij hebben daar ook eens op de lange zijde mogen zitten...

Iedereen krijgt daar extra kaarten. Alleen dat tuig in Breda dat elke stad in Nederland op zijn kop zet niet. Vandaar dus Almere.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, hij kan er niet zozeer iets aan doen dat de primadonna's verliezen van een elftal van 1.70 gemiddeld. Maar het was een stuk beter geweest als hij gewoon verteld dat het een stel lamkutten zijn die een wanprestatie geleverd hebben en wanneer het zo door gaat hij er een stel de selectie uitflikkert. Dat had me wat meer vertrouwen gegeven als dit gezever.

Gewoon een lastige uitwedstrijd, ze staan niet voor niets zonder puntvrtlies bovenaan in de periodestand. Gewoon een maatje te groot voor NAC. Kan gebeuren toch.:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Ik lees net dat Jong Ajax dit seizoen thuis pas 1 x verloren heeft, dus eigenlijk is het gewoon een vrij logische nederlaag voor NAC.
 
Bovenaan