Lekker bezig Fortuna. Heel benieuwd hoe ze het tegen AZ gaan doen.
Met de A1.
Hoezo? Thuis van Jong Utrecht gaan jullie toch ook wel winnen met een wedstrijd 3 dagen ervoor in de benen?
Vorige ronden speelden we ook met het 2e elftal, ik zou eigenlijk niet weten waarom dat nu anders zou zijn. Tegen AZ is er sowieso niks te halen.
Daarnaast zijn er nu wat spelers met kwaaltjes en pijntjes, ik zie Oliseh geen enkel risico nemen.
Toch gek voor een club uit de Eerste Divisie. Als je de beker niet serieus neemt, waarom schrijf je je dan in?Vorige ronden speelden we ook met het 2e elftal, ik zou eigenlijk niet weten waarom dat nu anders zou zijn.
Fortuna heeft dit jaar de trainer en ploeg om voor de dubbel te gaan.
Het is nu of nooit.
Je begint overmoedig te worden. Denk aan die ene arm die ik op de rug hou.
Doe niet zo stoer. Zelfs met twee handen op m'n rug kop ik je nog naar de filistijnen.
Je hebt teveel praatjes en biljarten kun je waarschijnlijk ook niet.
Beter dan jou, lelijke panharing!
Ajacied!Vuile Fries!
Beter dan jou, lelijke panharing!
Beter dan jij. Ga jij eerst maar eens het vmbo doorlopen mannetje.
Ik vind het altijd raar als clubs hun beste spelers sparen in de beker (tenzij het tegen clubs uit een (veel) lager niveau is waarvan je nagenoeg zeker weet dat je met 2e keus spelers ook wel wint).Alles is gericht op de competitie, zo raar is dat toch niet?
Ik vind het altijd raar als clubs hun beste spelers sparen in de beker (tenzij het tegen clubs uit een (veel) lager niveau is waarvan je nagenoeg zeker weet dat je met 2e keus spelers ook wel wint).
Nogmaals, wil je alles op de competitie zetten, waarom schrijft die club zich dan ?berhaupt in voor de beker?
Het is volgens mij niet verplicht om mee te doen, en op niet meedoen staat ook geen straf.
En nu we het toch over hoogmoed hebben: Fortuna moet met de 2e keus toch ook van AZ kunnen winnen.