Jupiler League Speelronde 17

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat NAC en Sparta zich beiden niet veel met die periode bezighouden. Beiden halen de PO toch wel en gaan voor meer.
 

Batigoal

Well-known member
Sparta. :duim: Als je zoals dit seizoen voor de verandering alle slechte wedstrijden wint, dan moet het lang goed blijven gaan.

Opvallend dat de supertalentjes van FC Eindhoven onderuit gaan tegen Achilles. En Onana, man man. Dat moet wel de zwakste Ajax-goalie uit de historie zijn.
 

inhethoekje

Active member
Vanmorgen een dood uurtje besteed aan de herhaling van Sparta-Volendam, ik weet nu weer waarom ik deze competitie nooit volg en op het eind wel hoor wie er is gepromoveerd.
Mijn hemel zeg, dit was slecht, niet normaal, en dit waren dan 2 clubs die bovenin staan, ik wil niet eens weten hoe het is om een wedstrijd van Achilles'29, Fortuna of RKC volledig uit te zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi toch als Sparta er ook bijkomt. Weer vier stadsderby's in een seizoen. Kan je zomaar krijgen dat Jong Sparta vervolgens in de Jupiler League mag spelen.
 

inhethoekje

Active member
Er liep bij Volendam bv een heel druk Marrokaantje op het middenveld die zo beetje persoonlijk verantwoordelijk kan worden gehouden aan deze nederlaag.
Sparta was ook niks, die speler die er 2 maakte leek nog enigszins op een voetballer,de rest, tsja, als dit promoveeert heeft de Graafschap een waardige opvolger wat betreft heel weinig punten halen.
 

inhethoekje

Active member
Mooi toch als Sparta er ook bijkomt. Weer vier stadsderby's in een seizoen. Kan je zomaar krijgen dat Jong Sparta vervolgens in de Jupiler League mag spelen.

Ik ben gek op derby's maar het moet wel enigszins in de buurt komen van een echte stadsderby, als dit Sparta promoveert is het enige zekere dat Feyenoord er weer 6 punten bij heeft.
 

Jozsef

New member
Ik ben gek op derby's maar het moet wel enigszins in de buurt komen van een echte stadsderby, als dit Sparta promoveert is het enige zekere dat Feyenoord er weer 6 punten bij heeft.

Van de traditionele top 3 heeft Feyenoord 't altijd 't moeilijkst op het Kasteel.
 

Joost

Well-known member
Hey Maasveld wat hebben jullie de scheids betaald? Eerste goal bal niet over de lijn en overtreding vooraf, echt schandalig.

Ik heb de beelden net gezien en je hebt volgens mij helemaal gelijk. De grensrechter die het zou hebben gezien staat ook helemaal niet op de achterlijn.

De penalty was ook lachwekkend, hij struikelt over z'n veters!

Maar wat is die verdediging aan het doen bij de 0-3?
 

inhethoekje

Active member
Van de traditionele top 3 heeft Feyenoord 't altijd 't moeilijkst op het Kasteel.

Geloof ik gelijk, maar wat ik vanmorgen zag was bedroevend, voorheen had je bij Sparta nog weleens 3 of 4 spelers die het ons moeilijk kon maken, maar wat er nu rondloopt mag blij wezen dat ze er geld voor krijgen.
 

zwammy

Well-known member
Wat een lachwekkende penalty nog voor de Eagles zeg.

Maar goed, enkele weken stonden we 12 punten achter op Volendam, bij winst maandag staan we 3e op 6 punten van Sparta. En dan vrijdag voor een uitverkocht huis het vieren van 40 jaar Avondje NAC
 

Unregistere

Well-known member
Thomas Verhaar, wat een held is dat toch! Weer twee goals voor Sparta, terwijl hij naar verluidt niet eens zijn beste wedstrijd speelde. Mooi dat hij het na al die prachtige acties op de amateurvelden in de afgelopen jaren ook steeds meer in de Jupiler League laat zien.
 

zwammy

Well-known member
Wat een heerlijke slechte wedstrijd en wat een kloothommel als burgemeester. Mooi dat die opflikkert, vuile linkse pvdakut.

HUP NAC
 
Bovenaan