Jupiler League speelronde 11

Bernardo

Well-known member
Vrijdag 20:00.

Dordrecht - Almere
NAC - Fortuna
RKC - Achilles'29
Volendam - Jong Ajax
Emmen - Telstar
Cambuur - Oss
VVV - Den Bosch
Graafschap - Helmond Sport
Jong Utrecht - MVV
Jong PSV - FC Eindhoven

Game on! 6-0 morgen. Het vd Vegt en Maas is weg effect.
 

Abubakari

Well-known member
Op Maas zal vast veel aan te merken zijn, maar hij liet Cambuur goed voetballen las ik, het lag meer aan het benutten van de kansen. Denk je dat ze onder een andere trainer opeens de kansen wel gaan benutten? Overigens zullen ze thuis van Oss waarschijnlijk wel winnen, de vraag is eerder of ze straks uit ook eens een keer kunnen winnen.
 

Bernardo

Well-known member
Op Maas zal vast veel aan te merken zijn, maar hij liet Cambuur goed voetballen las ik, het lag meer aan het benutten van de kansen. Denk je dat ze onder een andere trainer opeens de kansen wel gaan benutten? Overigens zullen ze thuis van Oss waarschijnlijk wel winnen, de vraag is eerder of ze straks uit ook eens een keer kunnen winnen.

Goed voetballen valt ook wel mee, alleen tegen Almere werd goed gespeeld en de eerste helft tegen Graafschap thuis. Thuis tegen Achilles was dramatisch.
 

Abubakari

Well-known member
Hieruit concludeerde ik dat er goed gespeeld werd. Als je uit veel balbezit grote kansen haalt speel je toch goed? Of overdrijven ze qua grote kansen en veel balbezit?

In de uitwedstrijd tegen FC Den Bosch (3-1) ging het op een ontluisterende manier helemaal mis. Veel balbezit, grote kansen, maar opnieuw met lege handen terug in de bus naar Leeuwarden. Ook in de duels met VVV, Fortuna, Helmond Sport en MVV ging de ploeg op eenzelfde manier onderuit.
 

Jef400

Well-known member
De Graafschap - Helmond is overigens zonder publiek dankzij de ongeregeldheden tegen GAE verleden zomer.
 

zwammy

Well-known member
Ik zie ze volgend jaar wel weer tegen Fortuna, dan zullen we er allebei nog inzitten.
 

Bernardo

Well-known member
Hieruit concludeerde ik dat er goed gespeeld werd. Als je uit veel balbezit grote kansen haalt speel je toch goed? Of overdrijven ze qua grote kansen en veel balbezit?

Tja uitwedstrijden ben ik niet bij geweest. Vrienden van mij waren wel bij VVV en Fortuna geweest en dat was helemaal niks van Cambuur kant.
 

Joost

Well-known member
Tja uitwedstrijden ben ik niet bij geweest. Vrienden van mij waren wel bij VVV en Fortuna geweest en dat was helemaal niks van Cambuur kant.

Ik ben bij de wedstrijd tegen VVV geweest destijds. VVV was sterker die wedstrijd en verdiende de zege maar gelet op de ranglijst van vorig jaar en dit jaar is een nederlaag daar bepaalt geen schande. Cambuur was ook echt niet zo dramatisch die wedstrijd.
 

Janssen

Well-known member
De bond was weer eens boos. Fortuna heeft een tenue met groene broek en een tenue met zwarte broek. Voor de KNVB blijkbaar niet voldoende voor de wedstrijd van vanavond en dus moesten er op bevel witte broeken geproduceerd worden binnen 24u :eek:mg:
 

Abubakari

Well-known member
Het gaat er denk ik om dat de KNVB heus wel weet dat Fortuna geen 16 witte broekjes kan betalen en dat ze met deze actie doelbewust bezig zijn Fortuna bankroet te maken.
Misschien kunnen ze wat witte broekjes van een amateurclub lenen. Hebben ze de KNVB mooi tuk.
 
Bovenaan