Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

JMD

Well-known member
Zou wel wat zijn dat iedereen zegt dat Sparta de kanshebber op degradatie is en dat Roda nu in vorm is, en dat dan Roda eruit gaat... (alhoewel die in de 97e minuut wel weer de 2-1 zullen scoren ofzo)

Die Jurjus is van PSV toch? Gauw verkopen... Wat is dat bij ons met 2e keepers? Pasveer was niks, Room vond ik ook niet echt sterk toen ie 2 duels voor PSV mocht keepen en Jurjus is ook weinig... Mag toch hopen dat als Zoet weggaat we een echte keeper halen.
 

Friesland

Well-known member
Ik las vanmiddag het feitje dat halverwege NEC - Emmen in de hele PO van dit jaar (europees voetbal + p/d) al net zoveel goals waren gevallen als in de hele PO van vorig jaar...
Idiotie ten top dit seizoen qua goals.

De 0-1 van zojuist is al doelpunt 67 in 16 play-offwedstrijden dit seizoen.
 

Miramar

Well-known member
Zou wel wat zijn dat iedereen zegt dat Sparta de kanshebber op degradatie is en dat Roda nu in vorm is, en dat dan Roda eruit gaat... (alhoewel die in de 97e minuut wel weer de 2-1 zullen scoren ofzo)

Die Jurjus is van PSV toch? Gauw verkopen... Wat is dat bij ons met 2e keepers? Pasveer was niks, Room vond ik ook niet echt sterk toen ie 2 duels voor PSV mocht keepen en Jurjus is ook weinig... Mag toch hopen dat als Zoet weggaat we een echte keeper halen.
Ik ken nog een Griek voor jullie. Dan heeft ie bij de hele top 3 gespeeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, had ik echt niet verwacht maar ik heb me dit seizoen bij elke Jupiler League play-off wedstrijd vermaakt. Niet altijd 90 minuten, maar toch. Iedere wedstrijd had wel wat te bieden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel wat zijn dat iedereen zegt dat Sparta de kanshebber op degradatie is en dat Roda nu in vorm is, en dat dan Roda eruit gaat... (alhoewel die in de 97e minuut wel weer de 2-1 zullen scoren ofzo)

Die Jurjus is van PSV toch? Gauw verkopen... Wat is dat bij ons met 2e keepers? Pasveer was niks, Room vond ik ook niet echt sterk toen ie 2 duels voor PSV mocht keepen en Jurjus is ook weinig... Mag toch hopen dat als Zoet weggaat we een echte keeper halen.

Nieuwe keeperstrainer zoeken. Voor PSV konden ze redelijk keepen.
 
Bovenaan