Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Bonehead

Well-known member
Geweldig moment natuurlijk. Zullen die ultraconservatieve tegenstanders nu eindelijk eens overstag gaan? Ik mag het hopen.
 

Bonehead

Well-known member
Fijne sportieve vent die Dessers. Zelf de eerste overtreding maken en dan vragen om een rode kaart.
 

JMD

Well-known member
Enig commentaar is dat ze het ook voor de toeschouwers in het stadion wat beter om te volgen maken.

Dat zou betekenen dat je TV-schermen in het stadion moet hebben. Bij Ajax en PSV hebben ze dat al, maar in veel stadions nog niet.
 

JMD

Well-known member
Wat krijgen we nou; het volkslied van Maastricht?

waarom niet? Bij Heerenveen is er het Friese volkslied, bij Roda het Limburgs. Bij Ajax bezingt ook wel eens iemand Amsterdam, bij Feyenoord iemand Rotterdam en Meeuwis heeft vaak zat Brabant bezongen voor een PSV-duel.

Hup MVV!
 

Batigoal

Well-known member
waarom niet? Bij Heerenveen is er het Friese volkslied, bij Roda het Limburgs. Bij Ajax bezingt ook wel eens iemand Amsterdam, bij Feyenoord iemand Rotterdam en Meeuwis heeft vaak zat Brabant bezongen voor een PSV-duel.

Hup MVV!

Dacht dat ze die onzin alleen bij Heerenveen hadden.

Dijkhuizen na een jaar gelijk weer in de basis bij Roda JC.
 

JMD

Well-known member
Of de scheids een microfoon geven.

Dat kan ook (en de scheids heeft al een micro). Maar goed, aan de gebaren kan je nu ook al zien dat de scheids de rode kaart intrekt. En dat geloven de supporters ook niet, beelden kunnen dan verhelderend werken.
 

Bonehead

Well-known member
En direct na het rustsignaal blijven doorzeuren... Terwijl heel NL, dankzij de vele herhalingen, heeft gezien dat hij zich bewust liet vallen.

Nou bewust vallen weet ik niet. Hij werd zelf ook vastgehouden. Maar goed hij maakt de overtreding dat weet hij donders goed. Was er ooit niet een tijd dat je voor irritante handgebaartjes geen gele kaart kreeg voor onsportief gedrag?
 

Maasveld

Well-known member
Nou bewust vallen weet ik niet. Hij werd zelf ook vastgehouden. Maar goed hij maakt de overtreding dat weet hij donders goed. Was er ooit niet een tijd dat je voor irritante handgebaartjes geen gele kaart kreeg voor onsportief gedrag?
Ik ben benieuwd wat SanMark. hierop zal antwoorden
 
Bovenaan