Jupiler League 2015/16: Speelronde 2

Janssen

Well-known member
Aanstaande vrijdag ronde 2 in de JL. Eindhoven - NAC en Volendam - Den Bosch zijn normaal gesproken interessante potjes voor de bovenste plaatsen.

Vrijdag 14 augustus 20:00
FC Eindhoven - NAC Breda
FC Emmen - FC Dordrecht
FC Volendam - FC Den Bosch
Fortuna Sittard - Achilles'29
MVV Maastricht - Jong PSV
RKC Waalwijk - Sparta Rotterdam
VVV-Venlo - FC Oss

Zondag 16 augustus 14:30
Go Ahead Eagles - Telstar

Maandag 17 augustus 20:00
Jong Ajax - Helmond Sport
 

Unregistere

Well-known member
RKC - Sparta lijkt me ook een interessante pot. Voor Sparta de eerste wedstrijd deze competitie, RKC zal graag iets recht willen zetten na de 1-1 bij Telstar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat de Jupiler League nu wel beter wordt bekeken nu het wordt opgenomen in een schakelprogramma bij Fox Sports. Echt het nieuwe kijken. Een wedstrijd is niet vermakelijk genoeg, maar meerdere wedstrijden tegelijkertijd is vol te houden. Verder is het natuurlijk wel aantrekkelijk dat NAC ook in de Jupiler League speelt. De laatste blunders van clown Bassie waren ook afgelopen zaterdagavond weer gesprekstof op de tribune.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk dat de Jupiler League nu wel beter wordt bekeken nu het wordt opgenomen in een schakelprogramma bij Fox Sports. Echt het nieuwe kijken. Een wedstrijd is niet vermakelijk genoeg, maar meerdere wedstrijden tegelijkertijd is vol te houden. Verder is het natuurlijk wel aantrekkelijk dat NAC ook in de Jupiler League speelt. De laatste blunders van clown Bassie waren ook afgelopen zaterdagavond weer gesprekstof op de tribune.
Tot de 1-1 neem ik aan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tot de 1-1 neem ik aan?

Tijdens de wedstrijd van Feyenoord gaat het alleen over Feyenoord. Voorafgaand en in de rust wordt er nog wel eens over iets anders geouwehoerd. Maar Vermeer was inderdaad niet in vorm zaterdagavond. De kans is zeker aanwezig dat hij zijn plaats onder de lat gaat verliezen aan Hahn.
 

Janssen

Well-known member
Als wij niet zelf thuis hadden gespeeld was ik ff komen kijken in Eindhoven na het werk.

Maar goed. Achilles-thuis moet 3 punten zijn met de huidige ambities. Dat zal dus wel gigantisch gaan tegenvallen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang Bassie blijft keepen kan NAC heel makkelijk tegen een nederlaag aanlopen.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League 2015/16: Speelronde 2

Ik heb ingezet op NAC. Eindhoven valt me heel erg tegen tot nu toe.

Is er trouwens geen topic meer voor gokken op wedstrijden?
 

zwammy

Well-known member
NAC begint met spits Bohassar voorin, Brands op de plek van Naah en Suk rechtsback omdat Lazic geblesseerd is.

Alle beschikbare kaarten zijn weg, NAC heeft niet het volledige uitvak aangevraagd, weet nog niet waarom. Strenge controles bij Eindhoven met ID plicht en 1 0p 1 verkoop. Ze zijn wat bang voor NAC ers op eigen vervoer.
 

Unregistere

Well-known member
Verwachte elf van FC Dordrecht in de kraker bij Emmen: Te Loeke; De Greef, Gravenberch, Lima, Haagen; Fortes, Roorda, Tour?; Lumu, Arias, Dani?ls

Verwachte elf van Sparta bij hun seizoenouverture bij RKC: Kieboom; Dougall, Breuer, Dijkstra, Van Buuren; Sanusi, Van Moorsel, Eisden, Brogno, Bergkamp, Verhaar
 

Maasveld

Well-known member
Fleuren heeft heel wat linksbacks overleefd, maar Bourdouxhe wordt wel de makkelijkste ooit. Wat een prutsor.
 
Bovenaan