Jonge Oranjes

Max

Administrator
Forumleiding
Maar concurrentie van Engeland en Ghana. Dus dat is zeker goed de situatie in de gaten houden.
 

Atreides

Well-known member
Een wat onbekender talent dat zich goed aan het ontwikkelen is, is Jeremie Frimpong. Die heeft zich de laatste weken in de basis gespeeld als rechtsback bij Celtic. Even afwachten of dat zo blijft natuurlijk, maar als 18-jarige is dat een prima ervaring. Hij verhuisde al op jonge leeftijd met zijn Ghanese ouders naar Engeland, maar zelf heeft hij een Nederlands paspoort en al wat jeugdinterlands voor Oranje gespeeld. Afgelopen zomer verkoos hij, ondanks een doorlopend contract, Celtic boven wachten op een doorbraak bij Man City en dat lijkt wel een goede keuze. Eentje om in de gaten te houden.

Ook wel een mooie voor op de scoutingslijst van Ajax.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jonge Oranjes


Van dat toernooi heb ik niks gezien, wel van het EK wat ze daarvoor speelde. Ik wist niet dat Baco er ook bij zat. Staat hier als verdediger. Ik dacht dat hij in die tijd nog middenvelder was. Op het EK viel het middenveld met Sarpong, Anita en Vormer wel op. Goossens een fijne speler. Op het EK stonden Marcellis en Buijs geloof ik achterin.
 
Bovenaan