SuikerBrood
Well-known member
Het zijn zeker Friese clubs?
Niet allemaal.
Het zijn zeker Friese clubs?
Nooit van gehoord.Zelfs Staphorst, Harkemase Boys en ONS Sneek niet ?
Zegt wel iets over jou als je die clubs niet kent.
Trouwens afgelopen seizoen kampioen met Harkemase Boys in de Hoofdklasse.
Nou ja, om eerlijk te zijn ken ik Staphorst wel. Dat is een kneuterig dorpje niet zo ver hier vandaan.
ONS Sneek en Harkemase Boys hebben de laatste jaren in de KNVB Beker meegedaan. Verder alle gepruts in de marge. Ik verwacht ook niet dat een Fries een trainer kent die wat clubs in de marge in Noord-Holland en Zuid-Holland kent.
Dat iemand Bergum niet kent snap ik heel goed. Mijn verbazing ging over Harkemase Boys.
Je moet er rekening mee houden dat buiten Friesland niemand iets geeft om Friesland.
Frisia is ooit toch sponsor geweest van AZ?Respect dat je alle reacties af gaat. Maar Bergum, Lemmer en Frisia? Sorry, mijn voetbalinteresse heeft zijn grenzen om plezier te houden in mijn leven.
ONS Sneek en Harkemase Boys hebben de laatste jaren in de KNVB Beker meegedaan. Verder alle gepruts in de marge. Ik verwacht ook niet dat een Fries een trainer kent die wat clubs in de marge in Noord-Holland en Zuid-Holland kent.
Is dat een vergelijkbare club als VOS?Beetje meer respect voor de ouderdom , Maasveld. mg:
Lac Frisia uit Leeuwarden, opgericht in 1883 .
Ik ken ze ook en ik woon in Limburg
Wat is de opstelling?