Opstelling Jong Oranje
Bertrams, Klaiber, Luckassen, De Wijs (41. Janssen), Kuipers, Haye (41. Warmerdam), Van Overeem, Leemans (56. Bijen), Van Overbeek, Vloet (75. Van der Heijden), Darri.
Dik verloren dus van Frankrijk. Maar nou zie ik de opstelling van Jong Oranje staan:
Ik weet niet waar dat allemaal speelt want ik ken d'r bijna geen ??n van. Hebben we niks beters dan dit?
Jawel, maar dat ging allemaal niet mee om verschillende redenen. Je kon genoeg grotere talenten opstellen.
Dit was een toetje van niets en totaal onbelangrijk.
Ik had wel begrepen dat er van Ajax en Feyenoord niets of niet zo veel mee kon. Maar kan de rest van Nederland dan helemaal niks bieden?
Ik had wel begrepen dat er van Ajax en Feyenoord niets of niet zo veel mee kon. Maar kan de rest van Nederland dan helemaal niks bieden?
Is er nog meer in Nederland dan Ajax en Feyenoord?
Toch jammer dat Ajax en Jong Ajax niet in dezelfde competitie mogen spelen.Eigenlijk niet. De rest doet mee omdat je nu eenmaal 18 clubs nodig hebt om een beetje een fatsoenlijke competitie te maken. Maar er blijven maar 2 clubs in Nederland die echt wat voorstellen.
Ajax heeft enkel de tweede garnituur geboden. Warmerdam... tja.
Ik denk dat de play-offs ook nog een rol hebben gespeeld. Bij een Heerenveen speelt ook genoeg talent dat had meegekund. Of zo'n Diks bij Vitesse bijvoorbeeld.
AZ zat lekker op Ibiza. Ik denk dat veel clubs hun jonkies wilden ontlasten en niet wilde afgeven voor een simpel toernooitje als dit.
AZ zat lekker op Ibiza. Ik denk dat veel clubs hun jonkies wilden ontlasten en niet wilde afgeven voor een simpel toernooitje als dit.
Rai Vloet stond in de spits? Ik dacht dat het meer een aanvallende middenvelder was. Op die positie heb ik hem in PSV A1 wel zien spelen. Toen viel hij ook op als een zeer negatief zeikerig ventje en ik dat hij er een vrije trap mooi inschoot. In de basis kan die jongen wel voetballen, maar dat gezeik overschaduwt het.
Heeft Frankrijk ook een B-ploeg gestuurd? De vorige werd Nederland namelijk nog weggespeeld. Al hadden toen alle spelers bij Jong Oranje wel een off day of kwamen sowieso tekort voor het niveau.
Of als ie me Rai had genoemd.