Krom is het wel toch?
Wat mij betreft zijn spelers van de eerste selectie samen het eerste team. Kom je niet aan spelen toe dan speel je bij de reserves, niet bij een team voor beloften.
Maakt niet uit, STOP DE BELOFTEN!!!Mazraoui heeft 3 minuten in Ajax 1 gespeeld (en gaat op korte termijn ook niet veel meer minuten maken), dan zou hij nu dus niet meer in jong mogen spelen?
Over krom gesproken.
Mazraoui heeft 3 minuten in Ajax 1 gespeeld (en gaat op korte termijn ook niet veel meer minuten maken), dan zou hij nu dus niet meer in jong mogen spelen?
Over krom gesproken.
Zo, nog even de samenvattingen kijken. Uitzending al om tien voor half twee vannacht.
Zo, nog even de samenvattingen kijken. Uitzending al om tien voor half twee vannacht.
Dat moet jou als Barca-fanboy toch wel aanspreken neem ik aan.https://www.foxsports.nl/video/2480844/jong-het-was-een-lief-trucje/
Dus je laat een speler een blessure veinzen en bent daar vervolgens nog trots op ook. Zal wel de charme van de sport zijn ofzo.
Dat moet jou als Barca-fanboy toch wel aanspreken neem ik aan.
Ik ben slechts 12,5% Duits. Graag gedaan verder.Ja en jou als ras-Duitser ook natuurlijk. Thanks voor de inpuls aan dit topic.
Ik ben slechts 12,5% Duits.
Sowieso moeten ze eens kappen met al dat gejank van blessure behandeling. Stap gewoon het veld uit en doe het daar met dat tijdrekken altijd.
Gewoon de rugby variant doen. Doorspelen dus, tijdens een behandeling