JL: Speelronde 28

Forza AZ

Well-known member
Ik lees op meerdere plekken dat Jong Ajax ook nog de 3e periode had kunnen winnen vandaag. Maar die hebben al de 1e periode gewonnen. Dan kun je toch niet nog een periode winnen?

Vorig seizoen in ieder geval (nog) niet, want toen won Jong Ajax de 3e periode, ook al waren ze daarin 2e achter VVV (die al de 2e periode hadden gewonnen).
 

Abubakari

Well-known member
Krom is het wel toch?

Wat mij betreft zijn spelers van de eerste selectie samen het eerste team. Kom je niet aan spelen toe dan speel je bij de reserves, niet bij een team voor beloften.

Mazraoui heeft 3 minuten in Ajax 1 gespeeld (en gaat op korte termijn ook niet veel meer minuten maken), dan zou hij nu dus niet meer in jong mogen spelen?

Over krom gesproken.
 

Joost

Well-known member
Mazraoui heeft 3 minuten in Ajax 1 gespeeld (en gaat op korte termijn ook niet veel meer minuten maken), dan zou hij nu dus niet meer in jong mogen spelen?

Over krom gesproken.

Mazraoui had afgelopen zaterdag lekker met de A mee moeten doen, gisteren bij het eerste op de bank mogen zitten en vanavond als het mogelijk was met de reserves van Ajax tegen andere reserves moeten ballen.

En is Mazraoui te oud om nog bij de A mee te doen dan gaat hij nooit meer iets toevoegen aan Ajax1 en sluit hij dus aan bij het legioen aan spelers dat zonder nut bij Ajax onder contract staat. Daarvan zijn er ondertussen meer dan dat er vanavond mensen op De Toekomst waren om een serieuze betaald voetbalvereniging uit Eindhoven te zien spelen.
 

Bernardo

Well-known member
10x gewonnen, 11x verloren en nog steeds maken we kans om mee te spelen om promotie. Wat een belachelijke competitie blijft dit.
 

Janssen

Well-known member
Zelden zo teleurgesteld geweest met een punt. We hadden ze volledig in de tang en dan krijg je hem door knullig balverlies zelf om de oren. In de tweede helft slaat dan toch de vermoeidheid toe. Hopelijk zijn ze vrijdag wat fitter.
 

Bernardo

Well-known member
Sowieso moeten ze eens kappen met al dat gejank van blessure behandeling. Stap gewoon het veld uit en doe het daar met dat tijdrekken altijd.
 

Janssen

Well-known member
Sowieso moeten ze eens kappen met al dat gejank van blessure behandeling. Stap gewoon het veld uit en doe het daar met dat tijdrekken altijd.

Daar ben ik het sowieso mee eens, maar daar zitten dan wel ook echte blessures tussen.

In dit geval was het zo dat De Graafschap onder flinke druk stond. De trainer roept duidelijk hoorbaar naar een speler dat hij moet gaan liggen, en die laat zich vervolgens minuten lang behandelen terwijl de trainer de rest opnieuw instrueert. Vervolgens rent die speler weer zo fris als een hoentje het veld in.

Vind ik op z'n minst dubieus.
 
Bovenaan