JFK - gevegt +15-0

JFK - gevegt +15-0

• Totaal aantal stemmers
    10

JMD

Well-known member
Feyenoorders, de eerste helft van Feyenoord van vandaag was volgens mij hun beste helft van dit seizoen. Waardoor vallen ze dan zo ver terug? Is dat conditie? Dat zou toch wel schokkend zijn toch? Het is niet omdat PSV ineens beter ging spelen, dat kwam als gevolg van dat Feyenoord terugviel.

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoorders, de eerste helft van Feyenoord van vandaag was volgens mij hun beste helft van dit seizoen. Waardoor vallen ze dan zo ver terug? Is dat conditie? Dat zou toch wel schokkend zijn toch? Het is niet omdat PSV ineens beter ging spelen, dat kwam als gevolg van dat Feyenoord terugviel.

De wissels maakte ons sowieso zwakker. Verder kunnen we het dit seizoen nooit echt lang vast houden. Maar ik denk dat als J?rgensen en Clasie hadden kunnen blijven staan, je het toch makkelijker uit kan spelen.

Abubakari

Well-known member
Feyenoord bedankt! Eindelijk (punt)verlies voor PSV. Heb alleen de laatste 2 minuten + blessuretijd gezien, vreesde dat PSVau het wel weer zou flikken, maar ze werden niet meer gevaarlijk en Feyenoord is geen Fortuna, PEC of Groningen wat in blessuretijd nog even ongelooflijk onnozel gaat lopen verdedigen.

JFK gefeliciteerd, terechte winnaar maar da's logisch.

gevegt

Well-known member
De tactiek om gedurende eerste helft de Jong meer op het middenveld te laten spelen, heeft ons de das om gedaan.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonder Jorgensen was de angel uit ons aanvalsspel, maar desondanks was het toch vrij treurig om te zien hoe Feyenoord PSV in het zadel hielp. Desondanks wel een fijne overwinning!

MWLC

Well-known member
Zonder Jorgensen was de angel uit ons aanvalsspel, maar desondanks was het toch vrij treurig om te zien hoe Feyenoord PSV in het zadel hielp. Desondanks wel een fijne overwinning!

Moet zeggen dat ik Vente niet verkeerd vond invallen. Wist trouwens ook niet dat hij zo snel is.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Moet zeggen dat ik Vente niet verkeerd vond invallen. Wist trouwens ook niet dat hij zo snel is.

Vente viel inderdaad redelijk in, maar verloor al zijn kopduels en is niet balvast genoeg. In tegenstelling tot Jorgensen. En dat was ook gelijk het grote probleem in de tweede helft. Daardoor verloren we steeds veel te snel de bal en kwam PSV in de wedstrijd.

Bovenaan