Jack's League 2022/2023 (Tweede Divisie)

SC Heerenveen

Well-known member
Zaterdag 17 september ASR2 bij Koninklijke HFC - AFC. En ik krijg het er nu al koud van, want de scheidsrechter is De Winter en de eerste ASR is Winter.

Overigens de derde keer dat ik 2e divisie heb en ook de derde keer dat ik AFC heb, tweemaal dit seizoen en vorig seizoen tijdens mijn debuut.
 

Jef400

Well-known member
Zaterdag 17 september ASR2 bij Koninklijke HFC - AFC. En ik krijg het er nu al koud van, want de scheidsrechter is De Winter en de eerste ASR is Winter.

Overigens de derde keer dat ik 2e divisie heb en ook de derde keer dat ik AFC heb, tweemaal dit seizoen en vorig seizoen tijdens mijn debuut.
Veel succes. Ik hoop je verrichtingen eerdaags langs de lijn te kunnen zien
 

Jef400

Well-known member
Alleen Purmersteijn en Hollandia ga ik wel eens kijken uit interesse. Maar zelden pak ik ook wel eens een random potje 2e divisie mee hier in de regio. OFC, HFC en AFC zijn niet ver voor mij weg.
 
Galavoorstelling op sportpark Zuid. De Treffers veegt de vloer aan met HHC Hardenberg: 5-2. De rood-zwarten waren nog mild want dubbele cijfers waren mogelijk geweest. En dat tegen een ploeg die nog geen tegendoelpunt had geïncasseerd. Ongekende taferelen in Groesbeek en (voor even) genieten van de koppositie!
 

De Groene Scout

Well-known member
HHC, Katwijk en AFC winnen allen vandaag. Kijken of de mannen van Zuid morgen tegen de druk van het koplopertje zijn kunnen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook in de topper uit bij Katwijk blijft De Treffers knap overeind. Het bleef 0-0.
HHC nadert de koploper op een puntje door te winnen van De Vogels.
Voor OFC lijkt de 2e divisie mogelijk toch een stapje te hoog.
 

Jef400

Well-known member

Premiumartikel. Maar de voormalige geldschieter van OFC blijft vast zitten.
 

Sjorro

Member
De Treffers maakte er, ondanks de vele afwezige basisspelers, toch een leuke pot van.
In de rust zag het er nog niet naar uit, maar een gelijkspel was dik verdiend geweest.
 

De Groene Scout

Well-known member
Oei, pak slaag voor HHC. De koploper verliest thuis met 1-6 van RBB.
Wat is daar gebeurd NO?
Bij Spakenburg zal de crises nog wel doorgaan de komende week. Bestuur weg; hooligans de baas en ook nog dikke nederlaag tegen Quick Boys.
 
Bovenaan