Jack's League 2022/2023 (Tweede Divisie)

De Groene Scout

Well-known member
AFC en De Treffers winnen beide en blijven nummer 1 en 2.
De ploegen er kort achter morsen toch hier en daar wat puntjes.
Onderin eindelijk weer eens winst voor OFC.
 

Fregge

Well-known member
En nu dan? Een tussenpaus voor de rest van het seizoen? Karsten maakt het seizoen waarschijnlijk wel af bij Urk, maar het is de vraag hoe lang hij als hoofdtrainer even afwezig blijft
 

de waan

Well-known member
In Spakenburg hakken ze bijna jaarlijks met dit bijltje, dus die zijn daar creatief genoeg voor.
 

Sjorro

Member
Op 30 nov. 2017 was Willem Leushuis trainer en werd vervolgens door de onderstaande personen opgevolgd:
Ted Verdonkschot
Rick Testa la Muta (2 dagen!)
Gert Kruys
Berry Smit
Gert-Peter de Gunst
en nu dan nr. 7, Michael Weggemans.

Volgens transfermarkt.nl
ps. De Treffers komt in dit tijdsbestek op 6 trainers.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

SC Heerenveen

Well-known member
Mooi! Mijn wedstrijd bij Lisse verplaatst naar 13:00 uur zaterdag. Nog forumleden waarmee ik de wedstrijd daar in de kantine ga kijken?
 

JMD

Well-known member
Mooi! Mijn wedstrijd bij Lisse verplaatst naar 13:00 uur zaterdag. Nog forumleden waarmee ik de wedstrijd daar in de kantine ga kijken?
Ik kon in ieder geval niet, ik zat in de studio van de regionale omroep van waar ik de presentatie deed van het programma waar we o.a. FC Lisse - Koninklijke HFC volgden. :)

Was het gezellig na afloop in de gloednieuwe kantine daar?
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik heb lekker in de businessclub van FC Lisse Nederland gekeken. De sponsoren daar zorgden goed voor mij. Was goed geregeld met hapjes en bittergarnituur. Leuk gepraat ook.
 

JMD

Well-known member
En OFC pakt weer een punt, komen nu op 4 punten van de Vogels, pakken de laatste weken punten tegen AFC en De Treffers...
AFC nu op kop, gevolgd door HHC en De Treffers
 

JMD

Well-known member
OFC kwam de laatste weken dichterbij, maar verliest vandaag kansloos van IJsselmeervogels, en ziet ook TEC de winst pakken (bij Quick Boys (oke, is nog niet afgelopen, maar staat wel 2-0)).

De Koninklijke staat 1-0 achter en komt nu echt in degrdatieproblemen, en ook Scheveningen en Excelsior M moet echt gaan oppassen na de winterstop.

Lisse won met 2-0 en omdat Noordwijk met 0-3 verliest van HHC Hardenberg staat Lisse nu zelfs bovenNoordwijk. Paar weken terug zat daar een flink gat tussen. Bij het topduel AFC - De Treffers staat het voorlopig 1-0.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Gisteren Noordwijk tegen HHC Hardenberg. En koud dat het was! Wedstrijd was de eerste helft redelijk in evenwicht, maar je merkte wel dat HHC Hardenberg net over wat meer kwaliteit beschikte. Dat lieten ze in de tweede helft wel zien. Voor de 0-3 moet ik de beelden nog even terug zien wegens al dan niet buitenspel.
 

JMD

Well-known member
Je krijgt de Bollenstreek wel te zien zo... :)

Hopelijk mag je ergens van eind maart t/m begin mei ook deze kant op, is het veel mooier...
 
Bovenaan