Jack's League 2022/2023 (Tweede Divisie)

de waan

Well-known member
Je krijgt de Bollenstreek wel te zien zo... :)

Hopelijk mag je ergens van eind maart t/m begin mei ook deze kant op, is het veel mooier...
Als de boel in bloei staat zal het vast mooi zijn, maar verder vind ik die regio echt zo'n beetje het meest desolate stukje Nederland. (Op het Westland na misschien).
 

Fregge

Well-known member
Gert-Jan Karsten wordt m.i.v. het komend seizoen de nieuwe trainer van IJsselmeervogels.
Karsten is nu trainer bij sv Urk en daarvoor zat hij enkele jaren bij HHC.
En in het verleden was hij ook al jeugdtrainer bij de Vogels.
Komt het nieuws bij jou in de regio echt later aan? Vraag dit uit pure interesse
 

JMD

Well-known member
Als de boel in bloei staat zal het vast mooi zijn, maar verder vind ik die regio echt zo'n beetje het meest desolate stukje Nederland. (Op het Westland na misschien).
Het is alleen geschikt voor fijnproevers... ;) De rest willen we hier niet eens hebben, huizenprijzen zijn al hoog genoeg.
 

Sjorro

Active member

De trainer van Excelsior blaast het wel heel erg op. De wedstrijd was niet onsportief, maar mede door het (zwakke) optreden van de scheidsrechter, liepen de emoties steeds meer op. Het krantenartikel spreekt ook juist van een vredelievend duel.
 

SC Heerenveen

Well-known member

De trainer van Excelsior blaast het wel heel erg op. De wedstrijd was niet onsportief, maar mede door het (zwakke) optreden van de scheidsrechter, liepen de emoties steeds meer op. Het krantenartikel spreekt ook juist van een vredelievend duel.
Die volgens jou zwakke scheidsrechter fluit wel Katwijk - Quick Boys, dus vanuit neutraal oogpunt zal dat "zwakke" wel mee hebben gevallen verwacht ik. Beide rode kaarten ook terecht zie ik.

Zelf 11 februari actief bij Noordwijk tegen Kozakken Boys.
 
Nou het viel niet mee. Laten we dan vooral hopen dat deze scheidsrechter zijn dag niet had. Anders kan het zomaar compleet uit de hand lopen in Katwijk.
 
Bovenaan