Man, wat zat ik ernaast zeg. Beter ga ik weer een tijd offline.
Man, wat zat ik ernaast zeg. Beter ga ik weer een tijd offline.
Nu maar hopen op een herhaling van de stunt van 2004 of een revanche voor 1998, want het aantal Europa Cups I in kleur moet wel in evenwicht blijven (vijf om vijf). Banneling Higua?n of cul? Dani Alves die de finale beslist, net als Mijatovic in buitenspelpositie uiteraard, dat zou mooi zijn.
Dit seizoen wordt er wat mij betreft maar ??n keer feest gevierd in Madrid en dat is op 27 mei als Iniesta de beker de lucht insteekt.
Nu maar hopen op een herhaling van de stunt van 2004 of een revanche voor 1998, want het aantal Europa Cups I in kleur moet wel in evenwicht blijven (vijf om vijf). Banneling Higua?n of cul? Dani Alves die de finale beslist, net als Mijatovic in buitenspelpositie uiteraard, dat zou mooi zijn.
Dit seizoen wordt er wat mij betreft maar ??n keer feest gevierd in Madrid en dat is op 27 mei als Iniesta de beker de lucht insteekt.
Ik heb net hierover heen gelezen ben ik bang hahaha....serieus, is dit iets dat in Barcelona wordt bijgehouden ?
Hopelijk bereiken die halve Portugezen uit Galici? de finale vandaag, lijkt mij de beste toeschouwer voor de EL-finale.
Ik heb net hierover heen gelezen ben ik bang hahaha....serieus, is dit iets dat in Barcelona wordt bijgehouden ?
24-11: El FC Barcelona arrasa al Real Madrid en t?tulos en los ?ltimos nueve a?os
El FC Barcelona gana en t?tulos al Real Madrid en todas las competiciones: Liga (6-1), Champions (3-2), Copa (4-2), Supercopas de Espa?a (5-2), Supercopas de Europa (3-2) y Mundiales de Clubes (3-2)
Objetivamente la ?ltima d?cada es azulgrana. Por el n?mero de t?tulos y por la propuesta futbol?stica. La hegemon?a se ha demostrado con marcas para la historia del f?tbol, como los tripletes de las temporadas 2008-09 con Pep Guardiola y 2014-15 con Luis Enrique Mart?nez, como el sextete en 2009.
Om echte hoofdprijzen te winnen in Europa tegenwoordig, CL, EK en de EL moet je iig iets Portugees hebben.
Daarom heeft Bar?a dus Andr? Gomes binnengehaald...
Voor wie het was vergeten, vat SPORT het vandaag nog even samen:
Kortom, ook al wint Real de CL, Bar?a blijft veel beter.