Hmm, ja je hebt wel een punt, Toon lult net alsof ik de posts van gevegt lees.
Gevegt is gewoon Toon.
Hmm, ja je hebt wel een punt, Toon lult net alsof ik de posts van gevegt lees.
Wij doen inderdaad ons best om de rest wat te vermaken.Het valt mij op dat ik de laatste tijd bijzonder scherp ben met mijn posts op dit forum. Het is me al diverse malen gebeurd dat ik door een topic zat te scrollen en moest lachen om een post die van mezelf bleek te zijn. Ik ben dan ook heel blij dat ik met mijn bijdrages hier een lichtpuntje kan zijn voor jullie in deze donkere tijden. Graag gedaan!
Goed om te lezen dat er in ieder geval 1 iemand kan lachen om je bijdrages, al ben je het zelf.Het valt mij op dat ik de laatste tijd bijzonder scherp ben met mijn posts op dit forum. Het is me al diverse malen gebeurd dat ik door een topic zat te scrollen en moest lachen om een post die van mezelf bleek te zijn. Ik ben dan ook heel blij dat ik met mijn bijdrages hier een lichtpuntje kan zijn voor jullie in deze donkere tijden. Graag gedaan!
Wie is die Gravenberg dan?Nee, pure desinteresse.
Wie is die Gravenberg dan?
Ze zullen deze doelpuntenmaker wel bedoelen, seconde 20.Wie is die Gravenberg dan?
Sow, wanne speler zeg!!!Ze zullen deze doelpuntenmaker wel bedoelen, seconde 20.