Humor in barre tijden!

Humor in barre tijden!


  • Totaal aantal stemmers
    14

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het valt mij op dat ik de laatste tijd bijzonder scherp ben met mijn posts op dit forum. Het is me al diverse malen gebeurd dat ik door een topic zat te scrollen en moest lachen om een post die van mezelf bleek te zijn. Ik ben dan ook heel blij dat ik met mijn bijdrages hier een lichtpuntje kan zijn voor jullie in deze donkere tijden. Graag gedaan! :) (y)
 

SanMark.

Well-known member
Het valt mij op dat ik de laatste tijd bijzonder scherp ben met mijn posts op dit forum. Het is me al diverse malen gebeurd dat ik door een topic zat te scrollen en moest lachen om een post die van mezelf bleek te zijn. Ik ben dan ook heel blij dat ik met mijn bijdrages hier een lichtpuntje kan zijn voor jullie in deze donkere tijden. Graag gedaan! :) (y)
Wij doen inderdaad ons best om de rest wat te vermaken.
 

Maasveld

Well-known member
Het valt mij op dat ik de laatste tijd bijzonder scherp ben met mijn posts op dit forum. Het is me al diverse malen gebeurd dat ik door een topic zat te scrollen en moest lachen om een post die van mezelf bleek te zijn. Ik ben dan ook heel blij dat ik met mijn bijdrages hier een lichtpuntje kan zijn voor jullie in deze donkere tijden. Graag gedaan! :) (y)
Goed om te lezen dat er in ieder geval 1 iemand kan lachen om je bijdrages, al ben je het zelf.
 

Miramar

Well-known member
Erik ten hag vindt de Feyenoord selectie een stuk intelligenter dan zijn eigen. Hij gaat daarom een training van Feyenoord bijwonen. Daar vraagt hij Arne Slot hoe pak ik dat aan.... Slot roept Guus Til bij zich en stelt hem de volgende vraag: Het is een zoon van je pa ,maar niet je broer ? Dat ben ik zegt Guus Til . De volgende dag stelt de Ten Hag aan Blind dezelfde vraag ."Weet ik niet" zegt de Blind. Voor straf moet hij twee rondes om het veld ,halverwege komt hij Gravenberg tegen en stelt hem dezelfde vraag . Oww zegt Gravenberg dat ben ik. Blij dat die Blind is omdat ie t antwoord weet rent hij naar zijn trainer...Het antwoord is Gravenberg! Nee sukkel ! Het antwoord is Til zegt ten Hag ......
 
Bovenaan