Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

Unregistere

Well-known member
Zelfs al zou je dat onderzoeken, dan nog kom je nooit tot 100% kloppende informatie op dit gebied. Financieel is het zeker voor spelers van 25 of ouder interessanter om bij de topamateurs te spelen in combinatie met een baan, dan voor een paar centen in de JL rond te lopen. Soms hebben ze zelfs niet eens die baan nodig om aan een hoger bedrag te komen dan sommige 'profs' bij een BVO in de marge. En dat zegt in mijn ogen overigens meer over de huidige status van de JL dan over de betalingen in het amateurvoetbal.
 

De Groene Scout

Well-known member
Potje tussen ACV en Excelsior'31 voor morgenmiddag is er nu al uit gegooid. Is het nog altijd winter in het hoge Noorden?

edit: AZSV - Urk ook al afgelast.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
HZVV is ook prima uit de winterstop gekomen.

De spelerspas van de eerste keeper was verlopen en nu staat er de keeper van de A3 in de goal.

Stand is 1-1 tegen Genemuiden.
 

noordooster

Well-known member
Curieus geval bij HZVV. Tegen Genemuiden keepte de keeper van de A3 !! , Davy Mulder.
De spelerspas van de vaste keeper van HZVV, Hidde Streutker, bleek te zijn verlopen.
Desondanks speelde HZVV knap met 2 - 2 gelijk in Genemuiden.
 

SanMark.

Well-known member
Curieus geval bij HZVV. Tegen Genemuiden keepte de keeper van de A3 !! , Davy Mulder.
De spelerspas van de vaste keeper van HZVV, Hidde Streutker, bleek te zijn verlopen.
Desondanks speelde HZVV knap met 2 - 2 gelijk in Genemuiden.

Wauw dat meen je niet ??
 

Unregistere

Well-known member
Hoe kun je nu als speler van een eerste elftal je pas laten verlopen.

Meer een fout van de leider / teammanager / het wedstrijdsecretariaat. Menig speler ziet die eigen pas amper. Alleen als ze hem even in de lucht moeten houden bij de controle, maar kan me niet voorstellen dat ze dan ook kijken wanneer hij verloopt. Maakt het nog altijd een redelijke blunder op dit niveau, maar ik denk dat je de speler het niet eens heel kwalijk kunt nemen.
 

noordooster

Well-known member
Fred de Boer wordt de nieuwe trainer van ACV.
Hij was al eerder een periode van 3 jaar trainer in Assen.
Op dit moment traint hij de dames van Heerenveen.
 
Bovenaan