Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2014/2015

Forza AZ

Well-known member
Zaterdag Excelsior'31-ACV:

-Excelsior'31 moet met 4 doelpunten verschil winnen
-ACV moet minimaal gelijk spelen
-Harkemase Boys gaat door als Excelsior'31 wint met maximaal 3 doelpunten verschil

PS: Hierbij ga ik er vanuit dat bij een gelijk aantal punten en doelsaldo (niet aantal doelpunten voor) de club die het hoogst is ge?indigd in de competitie doorgaat.
 

Unregistere

Well-known member
Interessante wending, had niet verwacht dat Harkemase Boys nog een keer flink uit de slof zou schieten. ACV heeft in feite wel de beste papieren. Excelsior '31 moet nu ook wel hard uithalen om nog door te gaan en de vraag is hoe gemotiveerd ze zijn. Anderzijds, Harkema kon het ook, dus waarom niet?

Ik ga echter toch - veilig - voor ACV. Hup Mulder!
 

De Groene Scout

Well-known member
Bijna rust in Rijssen. ACV staat met 0-1 voor en lijkt het redelijk onder controle te hebben. Verwacht geen opleving meer van Excelsior'31 om na de thee nog even 4x te scoren.
Zal dus wel ACV worden.
 

Unregistere

Well-known member
Waar de herkansers uit A en B vandaag allemaal roemloos degradeerden, daar deden de herkansers uit C wel wat ze moesten doen.

Urk won met 3-0 van DETO Twenterand en blijft hoofdklasser.

Staphorst boekte een overtuigende 0-4 overwinning bij PKC '83 en blijft dus eveneens hoofdklasser.
 

Shayman

New member
Ja mooi dat Urk erin blijft al is het maar vanwege het gegrom met Flevo Boys en vv. Jammer dat ik al wat dingen had staan want daar had ik graag bij willen zijn, die Urkers kunnen wel een feestje bouwen. Daar moet je wel met taxi of OV heen.
 
Bovenaan