Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2014/2015

De Groene Scout

Well-known member
Ik weet nog mijn laatste post in zaterdag C.
Die ging over de opmars van Excelsior'31 en mijn voorgevoel dat ze de titel ook nog pakken.
Dit is de top 3 op dit moment:
1) DVS'33 22-48
2) Harkemase Boys 22-48
3) Excelsior'31 22-47
 

Mug

Member
Ik denk dat Oepie het verschil zal maken en dat Harkemase Boys kampioen wordt!

Dat Oepie voetbalt bij Harkema is pure competitie-vervalsing. Meneer heeft geen zin meer bij Cambuur en de best betalende amateurclub kan zo over hem beschikken en dat halverwege de kompetitie. Ik gun het Harkema van harte, maar ik vind het een kromme regel van de KNVB.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bijzonder dag in zaterdag C.
Nummer 1 en 2 spelen beide gelijk en dan denk je, dan zal de nummer 3 (de ploeg in vorm) er wel overheen denderen, maar nee hoor Excelsior'31 verliest thuis van ACV met 0-2.
Stand nu:
DVS'33 23-49
Harkemase Boys 23-49
Excelsior'31 23-47

Onderin won het reeds gedegradeerde WVF van WHC dat nu op haar beurt ook zo goed als zeker een stap terug moet doen.
 

Mug

Member
Staphorst speelde een goede wedstrijd tegen Harkema en verdiende meer dan het gelijke spel. Op deze manier ontloopt Staphorst de p.d wedstrijden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Excelsior'31 wint de topper van Harkemase Boys met 1-0. Uiteraard maakte Ezafzafi de enige treffer.
DVS'33 won ook eenvoudig. De stand aan kop is nu:

DVS'33 24-52
Excelsior'31 24-50
Harkemase Boys 24-49

Als ik mij niet vergis is er volgende week weer een topper en wel tussen Harkemase Boys en DVS'33.
Blijft spannend tot de laatste speeldag.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opnieuw een relletje in Rijssen. Verdediger Rico Wolven is door de club geschorst en dat net voor de ontknoping van de competitie.
Hij had in de regionale pers even uitgehaald naar de TC van Excelsior'31. Het duurde hem te lang voordat hij een nieuwe aanbieding kreeg. Na enig aandringen werd hem een voorstel gedaan, maar daaruit bleek volgens hemzelfdat ze hem niet meer nodig hadden. Hij is vervolgens ingegaan op een aanbieding van SVZW en gaf even een trapje na in de pers. Dat moet je bij de schijnheilige heertjes in Rijssen niet doen, dan wordt je er direct uitgewipt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Op twitter hebben volgens mij alle spelers inmiddels al wel gereageerd en aangegeven het belachelijk te vinden. Weinig positieve woorden voor de TC van Excelsior'31.
 

de waan

Well-known member
Onbegrijpelijke actie inderdaad. De tenen zijn wel heel erg lang in Rijssen, want zoveel verkeerds zei hij niet. Als ie nou mensen voor rotte vis had uitgemaakt of zo.

Wel weer grappig dat hij "het beste gevoel" had bij SVZW. Gevoel, m'n reet.
 

Unregistere

Well-known member
Spannend hoor! Harkemase Boys wint met 3-4 bij DVS '33 Ermelo en dus delen zij nu de koppositie met 52 punten. Excelsior '31 had kennelijk toch last van de affaire rond Wolven, want er werd verloren bij degradant WHC (3-2) en daarmee liet de ploeg uit Rijssen de kans liggen koploper te worden. Nu zijn ze derde met 50 punten en kunnen ze slechts hopen...

Volgende week: Excelsior '31 - Staphorst, Harkemase Boys - Flevo Boys Emmeloord en Urk - DVS '33 Ermelo
 

De Groene Scout

Well-known member
Moest gisteren wel even in mijn vuistje lachen. Wat een sukkels daar inRijssen. De TC verspeelt het kampioenschap door deze stomme actie.
Hoe dom kun je zijn.
 

Shayman

New member
Volgende week: Excelsior '31 - Staphorst, Harkemase Boys - Flevo Boys Emmeloord en Urk - DVS '33 Ermelo
Toch wel grootste kans voor Harkemase Boys nu denk ik, Urk doet het goed de laatste tijd en hebben nog een puntje nodig om nacompetitie te ontlopen i.v.m. hun doelsaldo.
 

Jozsef

New member
Harkema redt dat wel thuis. Knappe eindspurt van de Friezen.
Dat worden nog leuke derby's tegen Sneek, als die erin blijven tenminste.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opnieuw een tegenslag voor Excelsior'31. Spits Ezafzafi heeft een schorsing van 7 duels gekregen na de rode kaart voor een elleboogstoot tegen WHC.
Die wedstrijd hebben ze dus echt alles verknald. Mochten ze geen kampioen worden (en die kans is erg groot) missen ze de topscorer dus ook de hele nacompetitie.
 

Unregistere

Well-known member
En in de bekerfinale is hij dus ook niet van de partij, zuur. Hij heeft bijna de helft van de complete doelpuntenproductie voor zijn rekening genomen...
 

de waan

Well-known member
DVS'33 dus kampioen. Zelf wonnen ze simpel van Urk en Harkemase Boys verliest thuis van Flevo Boys. Dat is mooi, volgend jaar maar eens een potje meepikken in Ermelo.

SVZW geeft in de slotfase een 2-1 voorsprong weg en staat dus met lege handen. Excelsior'31 mag dus toch nog de nacompetitie in.
 

De Groene Scout

Well-known member
SVZW geeft in de slotfase een 2-1 voorsprong weg en staat dus met lege handen. Excelsior'31 mag dus toch nog de nacompetitie in.
Had SVZW bij 2-1 winst de periode zelf gepakt overigens?

edit: ja dus, wat een prutsers zijn het toch ook daar in Wierden. :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan