Hoofdklasse B zondag 2020-2021

Joost

Well-known member
Denk ik niet. Kan ook niet snel bedenken welke voordelen beide clubs daar echt van zullen hebben.

Daarnaast verwacht ik dat de oudere leden van beide verenigingen, veelal wonend in een bepaald deel van Hendrik-Ido-Ambacht, dat absoluut niet willen. Laat IFC maar proberen om flink te klimmen op zaterdag, zodat we op termijn misschien een derby krijgen. Is veel leuker.
Ik meende te herinneren dat het sportpark aan de rand van HIA lag maar ik ben in de war met Ridderkerk en RVVH. Even zoeken levert ook op dat IFC en ASWH al sinds 1962 een sportpark delen dat inmiddels middenin HIA ligt. Fusie moet ook nooit een doel zijn op zich zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Ik meende te herinneren dat het sportpark aan de rand van HIA lag maar ik ben in de war met Ridderkerk en RVVH. Even zoeken levert ook op dat IFC en ASWH al sinds 1962 een sportpark delen dat inmiddels middenin HIA ligt. Fusie moet ook nooit een doel zijn op zich zijn.

Dat klopt. Ik dacht eigenlijk dat je wel eens bij ons geweest was om een (deel van een) wedstrijd in de TOTO KNVB Beker te bekijken?

Het enige voordeel dat ik voor ons kan bedenken, is als we het complete voetbalgedeelte van het sportpark krijgen. Maar als het ledenaantal dan ook stijgt, heb je daar eigenlijk nog steeds niets aan qua ruimte.
 

Joost

Well-known member
Dat klopt. Ik dacht eigenlijk dat je wel eens bij ons geweest was om een (deel van een) wedstrijd in de TOTO KNVB Beker te bekijken?

Het enige voordeel dat ik voor ons kan bedenken, is als we het complete voetbalgedeelte van het sportpark krijgen. Maar als het ledenaantal dan ook stijgt, heb je daar eigenlijk nog steeds niets aan qua ruimte.
Klopt ook, maar dat was op de terugweg van Rijnsburgse Boys. Volgens mij heb ik toen een paar minuutjes maar gemist maar volledig op de navigatie gereden. Ondertussen heb ik wel zoveel sportparken bezocht dat ik af en toe iets door elkaar haal, zeker als ik er alleen kort 's avonds ben geweest.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt ook, maar dat was op de terugweg van Rijnsburgse Boys. Volgens mij heb ik toen een paar minuutjes maar gemist maar volledig op de navigatie gereden. Ondertussen heb ik wel zoveel sportparken bezocht dat ik af en toe iets door elkaar haal, zeker als ik er alleen kort 's avonds ben geweest.

Kan ik me wel voorstellen hoor, want het is ook niet zo dat je ons sportpark meteen nooit meer vergeet na één bezoek uiteraard. Niets mis mee, maar er zijn natuurlijk indrukwekkendere accommodaties. Wel fijn dat je ons toen bezocht bij een gewonnen wedstrijd. ;)
 

Unregistere

Well-known member
Inmiddels begint voorzichtig duidelijk te worden welke spelers wel en niet mee zullen helpen aan het project om IFC op zaterdag omhoog te helpen. Middenvelder Levi Marengo en de aanvallers Giliomar Leona en Mitchell Ott verlaten de club. Alleen Leona heeft al een nieuwe club, hij gaat naar Rijnmond Hoogvliet Sport.
 
Bovenaan