Unregistere
Well-known member
Kwam er vaak toen m'n zoontje nog voetbalde. Ligt zowat aan Capelle vast.
Grote club, met heel veel velden. Warner Hahn komt er oa vandaan.
Het is inderdaad tegen Capelle aan. De Hoofdweg uitrijden en voor je er erg in hebt, zit je in Nieuwerkerk.
Overigens komt Warner Hahn er bij mijn weten niet vandaan. Die komt van Alexandria '66. Maar dat geheel terzijde.
Toch jammer dat dit soort clubs het vaak moeten afleggen tegen clubs zonder enige binding, achterban of organisatie, maar die wel over een suikeroompje met al dan niet fout geld beschikken.
Eens hoor. Mooi voorbeeld, al spelen ze dan op zaterdag, is Deltasport. Ik verbaasde me al over hun wonderlijke revival in de nacompetitie, nadat ze sinds de winterstop vanwege financi?le problemen amper nog presteerden. Iedereen zou er zo ongeveer vertrekken. Maar wat bleek, er is een nieuwe geldschieter. Ton Pattinama verwacht dan ook dat de selectie die er nu nog zit, zo'n beetje volledig blijft. Zo kan het dus lopen....
Een jaar of 15 geleden speelde ze zelfs nog in de 5e klasse geloof ik, de meeste jeugd speelde toen al landelijk. Maar alle talenten werden al weggeplukt voordat ze in het 1e belandde. Ik weet nog dat ze bizar veel jeugd hadden, ook wel eens tegen E17 en D22 ofzo gespeeld.
Waar kom jij eigenlijk vandaan, als ik vragen mag?
Laatst bewerkt: