Hoofdklasse A 2016-2017 (Zondag)

noordooster

Well-known member
Berry Zandink wil komend seizoen natuurlijk met MSC wel graag in de hoofdklasse voetballen.
Eerder dit seizoen zag ik MSC - Sneek , 2-3 , en toen keepte Kevin van der Meulen, voor zover ik me herinner, een prima partij.
 

bqandy

Well-known member
Matchfixing , bekijk het zelf . Wat doet die keeper van Sneek allemaal. Zelden een keeper zo zien blunderen bij alle 3 de doelpunten.
Nou. Ik heb die keeper nog wel slechter gezien. soms is hij erg sterk, maar ik zou hem er niet bijhalen als ik het voor het zeggen had bij een hoofdklasser.
 

noordooster

Well-known member
Ik vind van der Meulen zeker geen standaard keeper.
Hij komt opvallend vaak ver uit zijn doel, praat graag met het publiek achter het doel en de keren dat ik hem zag keepen viel me ook op dat hij prima reflexen had. Vorig seizoen, voor de beker in en tegen Staphorst , had hij een paar prima reddingen en hield hij lang de 0 voor zijn club.
Komend seizoen speelt hij voor Buitenpost.
 

Mug

Member
Als van de Meulen een goede keeper is , dan vertrouw ik zijn optreden tegen MSC toch niet helemaal.
 

Mug

Member
Ook de keeper van MSC , Tijink is een matige keeper. Gisteren zien blunderen tegen Staphorst ,ging bij 3 doelpunten niet vrijuit.
 

noordooster

Well-known member
Ook de keeper van MSC , Tijink is een matige keeper. Gisteren zien blunderen tegen Staphorst ,ging bij 3 doelpunten niet vrijuit.

Wat vond je van de wedstrijd, mug ?
Ik lees tegenstrijdige verslagen.
Bij de 1 krijg ik de indruk dat er qua voetbal weinig verschil was en dat het ook andersom had kunnen zijn met wat meer geluk van MSC, bij de ander krijg ik de indruk dat het een gemakkelijke winst was van Staphorst.
 

Mug

Member
Na de snelle voorsprong van Staphorst spartelde MSC wel wat terug. Kwa voetbal is Staphorst veel verder. Dik verdiende overwinning. Na de trainerswissel bij MSC zie je ook dat hun manier van voetballen anders is , opportunistisch en veelvuldig de lange bal. Hetzelfde spelletje zoals MSC gewent was te spelen onder Brandsma en Blom en succesvol was.
 

Unregistere

Well-known member
ADO '20 won ook bij SDO (1-2) en blijft koploper. SJC (5-2 tegen Alverna), Woezik (4-3 tegen SWZ Boso Sneek) en Silvolde (3-0 tegen Hoogland) volgen nog steeds op respectievelijk acht, negen en tien punten. Wel speelden zij alle drie een wedstrijd minder.

Verder boekte Heerenveen onderin een belangrijke overwinning op De Bataven (3-0).

MSC won met 1-0 van JOS / Watergraafsmeer, De Meern pikte een puntje mee bij Hollandia (1-1) en RKHVV klopte degradant Dieze West (2-0).
 

Mug

Member
Effect Brandsma Blom nu al uitgewerkt , verlies op eigen veld met 2 - 5 . Maandag speelt MSC tegen koploper ADO thuis. Heel belangrijk om p/d plaats te ontwijken.
 

bqandy

Well-known member
Ze waren fysiek niet aanwezig vanmiddag. Olde Veste speelde voor de beker tegen HZVV (3-0 voor OV). Maar zo'n nederlaag tegen een directe concurrent is natuurlijk wel erg zuur. Alles wat je maandag pakt is bonus.
 

Unregistere

Well-known member
Woezik steeg naar de tweede plaats door een zege bij SJC. Silvolde won niet. ADO '20 heeft nu dus vooral nog concurrentie van Woezik in de titelstrijd. Verschil is zes punten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Woezik heeft een prima paasweekend met 2 overwinningen en verkleint het gaatje tot ADO'20 naar 4 punten.
ADO'20 kwam vandaag immers niet verder dan een 3-3 tegen MSC. Het is nog niet beslist.
 

Unregistere

Well-known member
Oei oei, stress in Heemskerk!

Onderin blijft het ook spannend, niemand wil degraderen. Alleen Dieze West is weg natuurlijk, maar verder kan iedereen tussen plek 6 en plek 15 er nog uit. Verschil is maar acht punten en als je Alverna (vijftiende) even vergeet, is het verschil slechts zes punten tussen plek 6 en plek 14.
 

bqandy

Well-known member
Dieze West heeft al 98 doelpunten om de oren gekregen. Ongekend veel op dit niveau.
ADO'20 speelde wel redelijk lang met tien man trouwens. Geen overzicht, want het management geeft de voorkeur aan aparte verslagen. :)
Dus:
http://www.tweenul.nl/nieuws/alverna-vindt-aansluiting-na-forse-winst-op-dieze-west
http://www.tweenul.nl/nieuws/de-bataven-pakt-volle-buit-in-paasweekeinde
http://www.tweenul.nl/nieuws/woezik-pakt-periodetitel-na-winst-op-silvolde
http://www.tweenul.nl/nieuws/msc-pakt-punt-van-koploper-ado20

Wel veel "pakt" in de koppen zie ik nu. :)
 

bqandy

Well-known member
:D Nog even oefenen.
Alverna pakt Dieze West in. Dieze West pakt bijna honderdste tegentreffer. Dieze West pakt rood en incasseert zevenklapper. Alverna pakt laatste strohalm.
Ooit had je bij kranten nog aparte koppenmakers. Wegbezuinigd. Daar gaat een stukje creativiteit. Dus daarom krijg je van die fantasieloze headlines van ondergetekende. :oops:
 
Bovenaan