inhethoekje
Active member
7-6 Cubs, 2 en 3 bezet en 1 uit.
Dit moet het worden!
Wat een wedstrijd, niet normaal.
Dit moet het worden!
Wat een wedstrijd, niet normaal.
Leuk, een 5 uur durende wedstrijd. Knap dat je 'm hebt uitgezeten Hoek.
Tof verslag, Hoek! Dat was zo te lezen een mooie finale.
Was ook wel grote sensatie toch? Met name nadat Cubs met 3 - 1 achter stonden dachten velen dat t klaar waa voor ze...Dank je,ik kijk met alle gemak een honkbal wedstrijd af, ben al mijn hele leven een honkbal liefhebber (Boston Red Sox), helaas ken ik niemand in mijn naaste omgeving die er ook van houd laat staan ernaar kijkt, vandaar dat ik afgelopen nacht een beetje in mijn zelf zat te kletsen op dit forum, ik moest de energie en de opwinding van deze wedstrijd kwijt,sorry.
Was ook wel grote sensatie toch? Met name nadat Cubs met 3 - 1 achter stonden dachten velen dat t klaar waa voor ze...
Het lijkt een beetje op de basketbalfinale. Een ploeg staat 3-1 achter in een best-of-7 en gaat alsnog met de titel aan de haal.Was ook wel grote sensatie toch? Met name nadat Cubs met 3 - 1 achter stonden dachten velen dat t klaar waa voor ze...
Red Sox - Yankees is zo ongeveer de Ajax - Feyenoord van de MLB. Ik heb vorig jaar wat play-offwedstrijden kunnen zien en de commentator had het erover dat de Yankees en de Mets elkaar niet liggen, maar Urbanus wees daarop naar Yankees - Red Sox. Dat is ook niet zo vreemd: de twee clubs uit New York spelen in twee verschillende competities. Yankees en Red Sox daarentegen spelen niet alleen in dezelfde competitie en zitten in dezelfde groep.En als er leden zijn die denken dat ze allemaal door elkaar zaten, klopt, dat kan in de VS,maar denk niet dat het altijd zo rustig is.
Als bv de LA Dodgers tegen de SF Giants spelen is het alle hens aan dek voor de politie want dan kan er stevig geknokt worden op de tribunes.
Om nog maar te zwijgen van de Red Sox tegen de Yankees.
(2 clubs die bekend staan om hun supporters en de stevige inname van bier gedurende de game)