Het weer

JMD

Well-known member
Overigens opvallende verschillen: knmi heeft het over 35 graden maandag (dat zal ongetwijfeld in De Bilt de verwachting zijn bedoelen ze), meteofrance geeft 35 graden voor Hillegom as maandag, maar buienradar.nl en Weeronline geven ‘slechts’ temperaturen onder de 30 voor Hillegom voor maandag as. Dat scheelt bijna tien graden…

erka

Well-known member
Ja is nog te ver weg, dus meer een mogelijkheid maar kan ook anders lopen. Dauwpunt gewoon te zien via de pluimen op bv weerplaza

JMD

Well-known member

Maandag wordt het dus naw toch niet zo warm als we dachten... :) (gelukkig maar, kunnen mijn lln gewoon hun toets Wiskunde A/B maken zonder teveel warmte)

Maar in de loop van komende week lijkt het echt flink warm te worden, goed natuurlijk kan er nog flink wat veranderen maar een periode van stabiel vrij warm weer lijkt er echt aan te komen

Bernardo

Well-known member
Die 14-daagse weersverwachting voor Limburg, van de komende 10 dagen gewoon 9 dagen van 30 graden of hoger. Hopelijk komt het mooie weer niet te vroeg, zomervakanties beginnen pas over 2 weken.

JMD

Well-known member
Het onweer trekt op 3 km ten oosten aan mij voorbij, kan vanaf mijn balkon de flitsen zien en het gerommel horen... Maar er komt over iets meer dan een uur wel een flinke bui aan, code oranje inmiddels voor grotere delen van NL

Bovenaan