Het weer

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga het morgen en overmorgen proberen. Intentie is om de marathon van Amsterdam te lopen, dus dan moet ik eigenlijk al een paar weken in training zijn.
 

erka

Well-known member
Arcen vandaag 2,5 C warmer dan gisteren om dezelfde tijd. Ik zou dat Nederlands record toch eens in de gaten gaan houden.

Vannacht trouwens de warmste nacht ooit. 24 C lokaal. Nog nooit vertoond. En dat was dan het minimum he, groot deel van de nacht is het tussen 25-30 C geweest op veel plaatsen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Vanmorgen de ramen en deuren opengezet. Maar met 24 graden krijg je 29 graden ook niet snel terug naar iets aanvaardbaars. 27/27,5 bleef het geloof ik steken.
 

De Wolf

Well-known member
Vanmorgen de ramen en deuren opengezet. Maar met 24 graden krijg je 29 graden ook niet snel terug naar iets aanvaardbaars. 27/27,5 bleef het geloof ik steken.

De muren in je woning houden warmte vast waardoor je huis niet helemaal af zal koelen.
 

erka

Well-known member
Westdorpe in Zeeuws-Vlaanderen 37.5 C nu

Het wordt nog warmer dan gisteren, denk ik.
 

Friesland

Well-known member
37,6 bij Hoek van Holland, aan de kust verwacht over het algemeen de laagste temperaturen op dit soort dagen...
 

erka

Well-known member
37,6 bij Hoek van Holland, aan de kust verwacht over het algemeen de laagste temperaturen op dit soort dagen...

Hangt wel van de windrichting af, en vooral of er zeewind is of niet. Als er geen zeewind is en de wind is zoals vandaag, dan heeft HvH wel vake hoge temperaturen doordat het in de duinen ligt.
 

leo1949

Well-known member
37844392_663259517357620_3985708158671650816_n.jpg
 

Janssen

Well-known member
Ik heb afgelopen mei een mobiele airco gekocht, dat was achteraf een prima aankoop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan