Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Niet eens een hele maand, maar tien dagen. En dan ook nog op basis van metingen op een piepklein stukje aarde.

Het is nog meer bizar als je bedenkt dat de eerste tien dagen van oktober (1 maand eerder) bijzonder koud waren, met maxima van 5C op diverse dagen.

Terechte titel, terechte zorgen over opwarming en Nederland ligt wat dat betreft ook nog eens extra kwetsbaar maar de argumentatie van de eerste tien dagen van november slaat nergens op.

Die Van der Steenhoven is een kernfysicus, en geen meteoroloog. Dat krijg je er dan van :)
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Klimaatverandering is er wel degelijk, maar dat wordt gemeten met wereldwijde gemiddelden over langere tijd. Dit bericht gaat sceptici niet overtuigen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond het anders erg koud vandaag. Weet je zeker dat er geen nieuwe ijstijd aankomt?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik zat vandaag al volop tussen sneeuw en ijs. Al was dat wel op behoorlijke hoogte in het Peak District.
 

Marinos

Well-known member
Steenkoud in mijn auto vanochtend. Ik denk dat ik hem voortaan maar stationair laat draaien 's nachts.
 

Fabian

Active member
Ik zat in een episode van 'Blij dat ik glij' vanochtend. Ik stap naar buiten en ging al bijna op mijn smoeltje.

Lang leve die opwarming van de aarde...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan