JMD
Well-known member
Klopt, maar uiteindelijk bepaalt de TD wie wordt aangetrokken en waarnaar gezocht wordt.Een groot deel van de scouts heeft ook nog onder De Jong gewerkt.
Klopt, maar uiteindelijk bepaalt de TD wie wordt aangetrokken en waarnaar gezocht wordt.Een groot deel van de scouts heeft ook nog onder De Jong gewerkt.
Nog een paar dagen en dan staat Max Verstappen in de spits.Het wordt steeds minder, nu zou PSV kijken naar Vincent Janssen (o.a. ex AZ en ook de zoon van wereldkampioen zwemmen Annemarie Verstappen)
Is wel een psvsupporter..Nog een paar dagen en dan staat Max Verstappen in de spits.
Ze hebben mij nog niet gebeldPuntje bij paaltje komt PSV weer uit bij een C spits.
Ik neem toch aan dat we er als dank voor de 2-2 in mei niks voor vragen...Tygo Land uitgeleend aan FC Groningen.
Ik denk dat Land bij Jong wel ervaring heeft kunnen opdoen tegen goede tegenstanders in de KKD. Voorts heeft hij natuurlijk 2 jaar e.e.a kunnen leren van Schouten, Veerman en Perisic. Dat is natuurlijk ook goud. Maar nu bij Groningen krijg hij andere druk wat natuurlijk goed is.Ik neem toch aan dat we er als dank voor de 2-2 in mei niks voor vragen...
Goede stap voor Land, maar imo (net als met Babadi) had dit vorig seizoen moeten gebeuren. Zowel Land als Babadi debuteerden in 23-24, dan kan je ze het jaar erna het best uitlenen aan een goede stabiele eredivisieclub waar zo iemand flink meters kan maken (en ook leert wat het is om te spelen bij een niet-topclub, worden toch andere eisen in veel duels aan je gesteld) en dan het jaar erna die spelers de stap naar een serieuze basisplaats in het eerste laten maken. Nu hebben Land en Babadi vorig seizoen bijna niet gespeeld (waarbij we die vrijblijvende potjes in Jong natuurlijk niet meetellen) waardoor de stap naar PSV1 echt te groot leek, terwijl ze daar 2 seizoenen na het debuut wel echt in de buurt moeten komen.