Malen vind ik een spits van niets.Ik gok nog steeds op Malen.
Koller komt over van Vitesse.
Malen vind ik een spits van niets.Ik gok nog steeds op Malen.
Koller komt over van Vitesse.
Beter dan OhioMalen vind ik een spits van niets.
Elferink meldt wel terugkoopclausule. PSV smijt dit jaar wel weer met geld.Wanner gaat komen, voor (naar verluidt) 15 miljoen euro plus evt bonussen.
Mag hopen dat voor dat bedrag PSV geen clausules heeft afgesproken met Bayern (zullen ze wel schimmig over doen en horen we dan over 2 jaar wel...)
Precies.Zal wel iets van 30 miljoen zijn weer. Toch prima; heb je 1 of 2 seizoenen de beschikking over een groot talent en maak je er uiteindelijk nog wat winst op ook.
Eens, maar eenieder was het er al over eens dat PSV achterin al jaren tekort kwam. Als je dan nog Tillman, De Jong, Bakayoko en Lang kwijtraakt dan moet je wel wat doen. Er is iig geld zat door al die verkopen.Groot talent, mooie aankoop. PSV inderdaad wel stevig bezig op de transfermarkt deze zomer.
Als je geld hebt is dat ook wel iets makkelijker natuurlijk.PSV ligt qua aankoopbeleid wel ver voor op de rest in Nederland.
Klopt.Alleen verspilde Ajax dat geld in no time terwijl PSV het wat verstandiger uit lijkt te geven. Echt ongelooflijk hoe ze bij Ajax hun pole position die ze na 2019 hadden verprutst hebben.