Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
PSV zou Perisic zelfs een 2-jarig contract hebben aangeboden, de Kroaat heeft daar wel oren naar, maar blijft ook hopen op een aanbieding vanuit Barcelona. Punt is alleen dat in Barcelona voor de verandering weer eens geen geld is...

Mario

Well-known member
Forumleiding
Noa Lang wordt weer in verband gebracht met Napoli. PSV zou 30 miljoen vragen. In geval van verkoop zou PSV in de Noor Ørjasæter zijn opvolger zien.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Leverkusen heeft interesse in Tillman. PSV gaat pas praten bij 35 miljoen of hoger. Ik denk dat Tillman liever naar Bayern Munchen gaat. Die hebben ook een terugkoopoptie voor hetzelfde bedrag dat Leverkusen zal bieden.

JMD

Well-known member
Leverkusen heeft interesse in Tillman. PSV gaat pas praten bij 35 miljoen of hoger. Ik denk dat Tillman liever naar Bayern Munchen gaat. Die hebben ook een terugkoopoptie voor hetzelfde bedrag dat Leverkusen zal bieden.
BAyern heeft een clausule voor 35 miljoen, de rest zal (veel) hoger moeten betalen en idd daarna heeft Bayern nog het recht om te matchen.

JFK

Well-known member
Ten Hag is dus weer alleen in Eredivisiespelers geïnteresseerd.
Hij leert er ook niets van.

Batigoal

Well-known member
Walter Benítez heeft getekend bij Crystal Palace. Dat is toch wat interessanter dan terug naar Zuid-Amerika.

En verder is er veel beweging rondom Malik Tillman. Opnieuw lijkt er gedoe te zijn rondom wel of geen clausule in zijn contract, waar PSV zelf geheimzinnig over doet. Dat was ook zo bij Xavi Simons.

Bovenaan