Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik zei het al: hij had afgelopen zondag al in de spelersbus van PSV moeten stappen 😅

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het lijkt erop dat er een ruildeal komt. Olij naar PSV, en Drommel naar Sparta.

JMD

Well-known member
Ledezma kan het in ieder geval komend seizoen niet meer verkloten achterin bij PSV, hij gaat naar Chivas Guadalajara.

Dat wordt dus een complete make-over van de defensie, want met Obispo achterin ga je weinig winnen... En Karsdorp voldoet ook niet. Malacia wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven, is ook jonger. Dan heb je Dest, Flamingo en Mauro. Is wel erg dun.

stc

Well-known member
Ledezma kan het in ieder geval komend seizoen niet meer verkloten achterin bij PSV, hij gaat naar Chivas Guadalajara.

Dat wordt dus een complete make-over van de defensie, want met Obispo achterin ga je weinig winnen... En Karsdorp voldoet ook niet. Malacia wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven, is ook jonger. Dan heb je Dest, Flamingo en Mauro. Is wel erg dun.
Malacia mag wat mij betreft ook vertrekken. Is geen goede periode geweest bij PSV voor hem.

ALs het goed is begint PSV 30 juni weer met trainen. Dan heeft de heer Stewart 5 volle weken om al wat spelers aan te trekken. Vanaf 30 juni is het 5 weken naar de JC schaal en 6 weken naar start competitie.
Dus hopelijk kan Bosz al op 30 juni beginnen met weer een kampioensteam te maken.
Je zou denken dat 5-8 weken genoeg zou zijn, maar Stewart kennende komt er weer een noodgreep 3 dagen voor de JC schaal qua verdedigers.

Mario

Well-known member
Forumleiding
10.000 namen, en vervolgens kopen we op deadline day een middelmatige verdediger uit Verweggistan. Daarna voor de rest van het seizoen geblesseerd.

• Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
PSV is trouwens ook nog op zoek naar een trainer voor Jong PSV. Slechter voor Jong PSV dan afgelopen seizoen kan het denk ik niet gaan.

stc

Well-known member
Tot zover zijn er aantal spelers transfervrij vertrokken bij PSV waaraan PSV geen geld voor vangt. Alleen een besparing op de salariskosten. Alleen voor Gomez van Hoogen krijgt PSV nog een opleidingsvergoeding.

Hopelijk heeft Stewart bij aanvang van de trainingen op 30 juni al wat spelers (ook verdedigers) aangetrokken.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het zou ook veel te vroeg zijn om verdedigers voor de basis te halen, dat doen we normaal gesproken pas op de laatste transferdag.

Bovenaan