Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
De eerste psver is op weg naar de uitgang: ledezma naw naar chivas in Mexico.

Denk dat we wel tien nieuwe spelers nodig gaan hebben deze zomer. Ben benieuwd hoe lang Stewart deze keer gaat wachten om dan vervolgens te zeggen dat de markt voor de zoveelste keer niet mee zat... ;)
Terecht. Ik vind Ledezma tekort komen als verdediger bij PSV.

stc

Well-known member
Ik verwacht een grote renovatie van de PSV selectie komende zomer. De volgende spelers blijven sowieso: Mauro JR en Dest. Van de rest ga ik ervanuit dat ze vertrekken.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Is Olij al met de PSV bus meegekomen? 😅 Wat mij betreft zou dat een prima aanwinst zijn als Benitez vertrekt.

stc

Well-known member
Of Roefs van NEC?
Ik ben niet zo'n fan van Roefs.

Wat ik wel weet is dat Stewart en co hete heel druk gaan krijgen. Hopelijk staat er bij de JC schaal een representatief elftal wat weer mee gaat doen om het kampioenschap. 1 voordeel: PSV hoeft wederom geen Europese voorrondes te spelen. Dan kunnen ze de spelers die blijven voldoende vakantie geven en hoeven ze niet half juni te beginnen met de voorbereiding. Er is immers geen EK of WK deze zomer. Daarnaast heeft PSV dit seizoen 51 officiële wedstrijden gespeeld. Dan begrijp ik dat het best zwaar is geweest voor de spelers die veel hebben gespeeld.

JMD

Well-known member
Ik ben niet zo'n fan van Roefs.

Wat ik wel weet is dat Stewart en co hete heel druk gaan krijgen. Hopelijk staat er bij de JC schaal een representatief elftal wat weer mee gaat doen om het kampioenschap. 1 voordeel: PSV hoeft wederom geen Europese voorrondes te spelen. Dan kunnen ze de spelers die blijven voldoende vakantie geven en hoeven ze niet half juni te beginnen met de voorbereiding. Er is immers geen EK of WK deze zomer. Daarnaast heeft PSV dit seizoen 51 officiële wedstrijden gespeeld. Dan begrijp ik dat het best zwaar is geweest voor de spelers die veel hebben gespeeld.
Vorig seizoen stond er bij de JCS nog niet een goede selectie, het was toen verdedigend bagger. Laten we hopen dat het begin augustus nu beter in orde gaat zijn. Stewart heeft 2,5 maand.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Hopelijk gaat men nu eerst een sterke verdediging neerzetten. Allereerst beginnen bij de keeper, het lijkt erop dat PSV toch eerst in het buitenland zoekt naar een nieuwe doelman.

Batigoal

Well-known member
Feyenoord-transfers worden besproken in het PSV-transfertopic; PSV-transfers worden besproken in het Feyenoord-transfertopic. Wat verwarrend allemaal!

Bovenaan