Waar haalt PSV dat geld vandaan?
Parkeerplaatsen?
Waar haalt PSV dat geld vandaan?
Moeten ze eerst 2 voorrondes overleven als kampioen.Ze rekenen al op de CL gelden van komend seizoen
Gaan ze hem nu al kopen dan?Waar haalt PSV dat geld vandaan?
Moeten ze eerst 2 voorrondes overleven als kampioen.
Gaan ze hem nu al kopen dan?
Denk dat ze hem hoog op een scoutinglijst hebben staan en gaan halen als bv Lozano komende zomer vertrekt.
Romero is een pure spits, dus PSV rekent op de jackpot voor Luukinho. :heinz:
Luukinho gaat zogenaamd al 2 zomers weg. Net als dat Maher en Ritzmaier al jaren niet wegkomen. Dan zou ik niet alvast 10 miljoen uitgeven voor een opvolger.Dat niet. Maar men houdt er rekening mee dat zowel Lozano als Luukinho van de zomer weggaat. Lozano omdat die simpelweg niet te houden zal zijn en Luukinho omdat die zelf aangegeven heeft dat hij nog een keer het in het buitenland wil proberen.
Denk dat het dus logisch is dat je al verder kijkt. Met Locadia in de spits ga je de oorlog ook niet winnen.
Dat niet. Maar men houdt er rekening mee dat zowel Lozano als Luukinho van de zomer weggaat. Lozano omdat die simpelweg niet te houden zal zijn en Luukinho omdat die zelf aangegeven heeft dat hij nog een keer het in het buitenland wil proberen.
Denk dat het dus logisch is dat je al verder kijkt. Met Locadia in de spits ga je de oorlog ook niet winnen.
Hoeveel procent van Lozano heeft PSV in bezit?
Wat snap je niet?Huh??
Wat een onzin. Ben je 51% eigenaar dan bepaal je nog voor 100% waar iemand heen gaat.
Idem bij Ajax die heeft circa 33% van de aandelen uitstaan maar de aandeelhouders hebben 0 te vertellen.
Leek mij ook ja (gezien je vb), maar dacht laatst ergens gelezen te hebben dat dat toch wat uitmaakt of je 100% eigenaar bent of zeg maar 80%
Ik vind 10 miljoen helemaal niet zoveel geld voor een Argentijns talent (grootste talent van het land)... 18 jaar pas.
Beter dit soort gasten aan boord halen... want volgend jaar zijn er echt een paar vertrokken (De Jong, Locadia, Lozano?).
In de breedte is er genoeg. Dus je hebt alleen iets aan spelers die meteen van meerwaarde zijn (zoals Lozano nu). Tja, dat kost geld.
Maar het kost je nog veel meer als je je geld op de bank houdt.
Past bovendien prachtig in het rijtje: Romario, Ronaldo, Romero!
Het klinkt alleen interessanter. Dus kan mij voorstellen dat de Psv supporters het op die manier brengen. Komt er op het eind toch op neer dat je 40% van de transfersom moet weggeven.
Het klinkt alleen interessanter. Dus kan mij voorstellen dat de Psv supporters het op die manier brengen. Komt er op het eind toch op neer dat je 40% van de transfersom moet weggeven.