Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Degenen die nu Dumfries affakkelen zijn dat dezelfde die Angelino affakkelden? Misschien weer een weddenschap doen over 1/2 finale CL spelen ofzo? ;)
 

Abubakari

Well-known member
Degenen die nu Dumfries affakkelen zijn dat dezelfde die Angelino affakkelden? Misschien weer een weddenschap doen over 1/2 finale CL spelen ofzo? ;)
Als het een Oostenrijker was die naar Feyenoord ging zou Jamel lyrisch zijn en wijzen op zijn geweldige rol tijdens het ek.
 

Batigoal

Well-known member
Hij zal wel degelijk voor de basis gehaald worden en ze zijn al maanden met hem bezig. Het is niet PSV's probleem dat Inter geen geld heeft (wat ook onzin is, ze hebben Hakimi voor 60 miljoen verkocht, Lukaku wordt verkocht). Je kunt hem ook gewoon niet aan Inter verkopen.
Dit bedrag is gewoon de grootste schande sinds het fooitje waarvoor Mertens ooit verkocht werd.
Vond je dat voor het EK ook? Dumfries is een zeer sympathieke gozer en een jongen met een goeie werkethiek, maar niet eentje die er bovenuit steekt. Deelde vorig seizoen ook gewoon mee in de malaise. Dan is een bedrag van rond de €15 miljoen toch gewoon echt een prima bedrag?
 
D

Deleted member 2709

Guest
Vond je dat voor het EK ook? Dumfries is een zeer sympathieke gozer en een jongen met een goeie werkethiek, maar niet eentje die er bovenuit steekt. Deelde vorig seizoen ook gewoon mee in de malaise. Dan is een bedrag van rond de €15 miljoen toch gewoon echt een prima bedrag?
Ja, dat vond ik voor het EK ook.
En niet alleen ik, ook transfermarkt.com schatte hem in januari al op 18 miljoen (terwijl 9 van de 10 spelers voor hogere bedragen worden verkocht dan op die site staat) en 12 miljoen was hij 3 jaar geleden al waard.

Een 25 jarige speler die voor 12 miljoen (15 miljoen na bonussen die ongetwijfeld zo gedefinieerd zijn dat ze nooit gehaald worden) verkocht wordt, dat is niet een marktconform bedrag voor een Nederlands international die naar een Italiaanse topclub gaat. Freakin Dest was het dubbele... Mazraoui waarschijnlijk nog meer.
 

ALenstra

Well-known member
Een website van hobbyisten. Het wordt uiteindelijk iets tussen de 12 en 15 miljoen. Mag je ook heel blij mee zijn.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ik neem transfermarkt in elk geval oneindig veel serieuzer dan al die sukkels op dit forum, inclusief mezelf.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daarmee onderschat je Transfermarkt.

Zit wel mooi in elkaar en een verdomd complete database. Neemt niet weg dat al die transfersommen redelijk natte vingerwerk zijn. Nu Feyenoord niet meer aan bord-op-schoot-scouting doet kijk ik regelmatig op Transfermarkt, maar dan zie je dat tussen de transfersommen en MW altijd best een wereld tussen zit en zeker niet altijd dat de transfersom hoger is dan de MW.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die 12,5 miljoen waar ik het over had is dus nog exclusief bonussen. Ze moeten die John de Jong opsluiten voor diefstal, zoveel geld maakt hij die Italianen afhandig voor die verschrikkelijk matige rechtsback. Overmars, eat your heart out.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan