Het PSV-Café

Eef de Kip

Well-known member
Gelukkig ben ik niet de enige, die gast wordt talent aangemeten die hij totaal niet bezit, 99,9 procent van zijn columns zijn open deuren columns waar een paard de hik van krijg.

En dan die praatprogramma's waar die helemaal niets te melden heeft met die scheve mond, die is nog erger dan Andr? van Duin.
 

inhethoekje

Active member
Binnenkort krijg je die andere lapzwans weer op tv, die mag tijdens de Tour elke dag aanschuiven om te vertellen dat hij voor een Spaanse krant schrijft en erg veel over Barcelona weet, Swinkels oid, samen met Sjoerd en Bert Wagendorp zijn dat echt de slechtste columnisten van Nederland, en dat wil wat zeggen, als je nog slechter bent als Nico Dijkshoorn.
 

JFK

Well-known member
Binnenkort krijg je die andere lapzwans weer op tv, die mag tijdens de Tour elke dag aanschuiven om te vertellen dat hij voor een Spaanse krant schrijft en erg veel over Barcelona weet, Swinkels oid, samen met Sjoerd en Bert Wagendorp zijn dat echt de slechtste columnisten van Nederland, en dat wil wat zeggen, als je nog slechter bent als Nico Dijkshoorn.
Echt uitstekend verwoord.
 

fr-keff

Active member
Zijn er ?berhaupt nog bewijzen dat Feyenoord ooit kampioen is geworden?

Je moet dus nu al minimaal 20 jaar oud zijn wil je Feyenoord ooit kampioen hebben zien worden...

Er zal vast nog wel ergens een videoband te vinden zijn op marktplaats... ;)
 

vakx2.0

Banned
Prima column. Leuk verwoord. En raak getypeerd... 'mijn' PSV is idd het PSV van geen BN'ers, provinciaals op een goede normale manier en met het in alle opzichten leukste en gezelligste kampioensfeest van Nederland van stadion in het stadshart op de platte kar naar kroegen in het stadshart. Hopelijk breekt het vanavond los, en gaan we morgen door!
 

gevegt

Well-known member
Ober, doe maar een knalpot tegen de spanning.
Wacht even, zet maar meteen een kratje neer.

Plop!
 

gevegt

Well-known member
Ober doe mij snel een broodje worst met mosterd en een kratje knalpotten voor op de stamtafel!
 

inhethoekje

Active member
Gefeliciteerd PSV leden, jullie zijn de terechte kampioen.

Neem een biertje van mij (jullie mogen zelfs op mijn kosten dat biermerk bestellen wat smaakt naar paardezeik) en succes volgend seizoen in de CL

inhethoekje
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd heren. Het kampioenschap hebben jullie wel heel erg snel veilig gespeeld.
 

Mario

Well-known member
Saaie bedoeling hier op de Coolsingel ... zijn we eindelijk kampioen, komt er niemand opdagen ...
 
Bovenaan