Mario
Well-known member
Is Super Mario nog een keer fit of hoe zit dat ?
Ik ben fit genoeg om te spelen
Is Super Mario nog een keer fit of hoe zit dat ?
Ik kan je er natuurlijk ook uitsmijten.van de Superboeren ?
Held!Ik ben fit genoeg om te spelen
Haha dat durf je niet....Ik kan je er natuurlijk ook uitsmijten.
Nog steeds met 1 arm op mijn rug. Makkie.Haha dat durf je niet....
Gelukkig draaien we die niet in dit café. Het enige nadeel is dat er hier tegenwoordig vooral Duitse schlagers worden gedraaid... Voor jou natuurlijk geen probleem, maar voor mensen met muzieksmaak wel.Even onder ons, wat heb ik de schijt aan al die kerstliedjes terwijl de Sint nog in het land is.
Doe eens een beter voorstel.Gelukkig draaien we die niet in dit café. Het enige nadeel is dat er hier tegenwoordig vooral Duitse schlagers worden gedraaid... Voor jou natuurlijk geen probleem, maar voor mensen met muzieksmaak wel.
Held!
Wat drink je?
Even onder ons, wat heb ik de schijt aan al die kerstliedjes terwijl de Sint nog in het land is.
Als we nog even doorzuipen is dat zo weg.Mee eens, net als al die kerstversiering in de straat hier.
Als je deze week nog niet een nieuwe hebt ontvangen mag je er nog 1 zuipen en begeleid ik je daarna heel stilletjes naar buiten.Een sjaal? Of vraag ik nu teveel?
Ik zet speciaal voor jou een kratje direct om de hoek.Wow dank!
Hier ga ik morgen even voor zitten, prachtvoetballer die mij bijna verliefd maakte op PSV.
Lopen is voor de waterdragers.Ik heb een paar jaar geleden nog tegen hem gespeeld. Hij is het voetballen niet verleerd. Het lopen wel overigens.
Na Willy de beste tweevoetige spelen ooit op de Nederlandse velden.Yes dank u, wel een vedett he 💪