Je kan als derde ook nog naar het EK
Fabian Active member 4 sep 2015 #23 Dat mag nooit gebeuren. (Bovenstaande zin hoor ik het meest deze kwalificatiereeks)
Mario Well-known member 6 okt 2015 #26 “We zijn niet gewend te spelen op kunstgras” “Doodzonde dit” “Natuurlijk baal ik” “Gelukkig krijgen we over 2 jaar een nieuwe kans” “We moeten ons nu richten op 2018”
“We zijn niet gewend te spelen op kunstgras” “Doodzonde dit” “Natuurlijk baal ik” “Gelukkig krijgen we over 2 jaar een nieuwe kans” “We moeten ons nu richten op 2018”
JMD Well-known member 6 okt 2015 #27 "We hadden meer balbezit" "Op papier waren we beter" "We verdienden niet te verliezen" "Als je die 0-1 er wel in schiet krijg je een hele andere wedstrijd" "Nu hebben we lekker een zomer vrij"
"We hadden meer balbezit" "Op papier waren we beter" "We verdienden niet te verliezen" "Als je die 0-1 er wel in schiet krijg je een hele andere wedstrijd" "Nu hebben we lekker een zomer vrij"
De Groene Scout Well-known member 6 okt 2015 #30 "Het heeft ons ook niet meegezeten deze kwalificatiereeks"
De Groene Scout Well-known member 10 okt 2015 #31 We moeten er niet te lang bij stil blijven staan en ons nu richten op 2018.
Susa New member 11 okt 2015 #34 Het is de schuld van Janmaat. Zonder die achterlijke kopbal was Guus nog bondscoach en waren we al lang gekwalificeerd.
Het is de schuld van Janmaat. Zonder die achterlijke kopbal was Guus nog bondscoach en waren we al lang gekwalificeerd.
De Groene Scout Well-known member 13 okt 2015 #38 We gaan evalueren, maar ik heb een doorlopend contract als bondscoach.